Toon posts:

Terminal services en excell

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Excell werkt niet via TS , want dan krijg ik steeds de melding dat autocorrectielijsten niet gebruikt kunnen worden. Alle autocorrectie vinkjes uitgezet. Werkt nog niet. Nadat ik mijn input locale op NL heb gezet werkt het wel. Input locale als default op NL gezet EN verwijdert. Werkt perfect .............MAAR volgende keer als ik weer aanlog is de input locale weer teruggezet op EN, is dus automatisch teruggezet. Weet iemand een oplossing?
Ik kan ook geen GPO vinden waar ik de input locale kan vastzetten.

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 09:12
Heb je dat speciale terminalserverscriptapplicatieding (kan ff niet op de naam komen) van office gebruikt? Dat is volgens mij namelijk een vereiste.

Zoek maar eens op de microsoft site bij de office resource kit...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt wel ik moet alleen die input locale op NL zien te zetten en daar te laten staan, maar de server is waarschijnlijk bij het installeren niet goed geconfigureerd

Verwijderd

Inloggen als gebruiker en je settings goedzetten. DAn inloggen als admin, en de ntuser.dat van die gebruiker kopieren over die van de "Default User". Dan alle lokaal gecashte profielen weggooien, zodat ze opnieuw opgebouwd moeten worden.

Het is allemaal niet netjes, maar het werkt wel.

Verwijderd

Topicstarter
Dat zullen we dan eens proberen in ieder geval bedankt }:O

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd maar het werkte niet |:( .Iemand nog een idee :?

• Error65
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01-2023

Error65

Error Inside

Ik heb dit probleem ook wel eens gehad en ben er zelf ook nooit uit gekomen :'(
Dus als iemand een oplossing heeft...

http://www.uitdehoogte.nl/bert

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 22:32 schreef ReneVe het volgende:
Ik heb het geprobeerd maar het werkte niet |:( .Iemand nog een idee :?
De basis is de ntuser.dat die niet automatisch terugschiet naar EN. Krijg je dit probleem ook als je inlogt met admin?

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Esco bedoeld of je na de Office installatie wel een applicationcompatibility-script hebt gedraaid. Is alleen nodig bij Office 97, niet bij latere versies.

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

Ik dacht dat de input locale in een reg-key staat. Je kan die instelling dan in een *.reg bestandje zetten.
Neem dan in je inlogscript een regel op die dat reg-bestandje in de registry importeert (dat kan 'silent').
Volgens mij hebben we het op die manier op m'n werk opgelost. Dat kan ik evt. nog ff voor je checken.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 23:05 schreef smiley het volgende:
De basis is de ntuser.dat die niet automatisch terugschiet naar EN. Krijg je dit probleem ook als je inlogt met admin?
Ja dan heb ik ook dat probleem

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 23:00
Ik heb per mail even een programmaatje gestuurd voor je probleem. Misschien heb je er wat aan. Ooit een keer gevonden op internet. Elke keer bij het inloggen worden de instellingen goed gezet.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 juni 2002 18:01 schreef sniper20 het volgende:
Ik heb per mail even een programmaatje gestuurd voor je probleem. Misschien heb je er wat aan. Ooit een keer gevonden op internet. Elke keer bij het inloggen worden de instellingen goed gezet.
Ik heb het mailtje niet gekregen of zat er een script in. dan zal mijn virusscanner het wel weggegooid hebben. Ik krijg ongeveer 50 virusmail per dag, heb hem dus maar op auto verwijderen gezet.

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 23:00
Ik heb de mail nogmaals verzonden

• TsiisSkaaf
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 16:38
Ik denk dat je lokaal als admin in moet loggen input lokatie goed zetten even reboten en nog een keer proberen..... en engels weg gooien!!

As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op donderdag 27 juni 2002 20:52 schreef TsiisSkaaf het volgende:
Ik denk dat je lokaal als admin in moet loggen input lokatie goed zetten even reboten en nog een keer proberen..... en engels weg gooien!!
eerst even
code:
1
change user /install

dan je aanpassingen maken en dan:
code:
1
change user /execute

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1