tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
De kick van Electric!
Zij die weten, spreken niet; zij die spreken, weten niet.
Er zit een loos stukje slang van ongeveer 10cm in mijn systeem waar de bubbeltjes zich kunnen verzamelen en waar ik 't systeem kan bijvullen. Dit stuk slang is ongeveer 1x in de 3 weken helemaal leeg, en dan moet ik 'm bijvullen.
Kan iemand mij vertellen waar dit water blijft?
Verwijderd
water verdampt, moet je er een kraantje opzetten, dan nietmeer.Op vrijdag 14 juni 2002 01:59 schreef Tubby het volgende:
Ik heb nu deze waterkoeling dus een klein jaartje draaien. En nou is mijn vreemde conclusie dat ik af en toe water bij moet vullen.
Er zit een loos stukje slang van ongeveer 10cm in mijn systeem waar de bubbeltjes zich kunnen verzamelen en waar ik 't systeem kan bijvullen. Dit stuk slang is ongeveer 1x in de 3 weken helemaal leeg, en dan moet ik 'm bijvullen.
maare mooie case
ik wil ook een groene ccfl(ik heb al een blauwe, dan groen+blauw).
Verwijderd
k vindt vooral knap dat je waterkoeling set in zo'n kleine kastje hebt gekregen.
En die open voeding is helemaal cool
Dat is juist het gekke, ik heb er een stopje op zitten. (Hij is dus dichtOp vrijdag 14 juni 2002 03:50 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
water verdampt, moet je er een kraantje opzetten, dan nietmeer.
maare mooie case
ik wil ook een groene ccfl(ik heb al een blauwe, dan groen+blauw).
En nee, ik moet nooit dweilen in mijn kast
Verwijderd
1: Er komt nog altijd in het water opgeloste zuurstof vrij. Bij het bijvullen komt er weer zuurstofhoudend water bij.Op vrijdag 14 juni 2002 01:59 schreef Tubby het volgende:
Ik heb nu deze waterkoeling dus een klein jaartje draaien. En nou is mijn vreemde conclusie dat ik af en toe water bij moet vullen.
-Een oplossing is om het demi-water ook een tijd lang te laten staan. En voorzichtig vullen.
2: Je aansluitingen zijn nooit 100% dicht. Al vormen zich geen druppels rond de slang uiteinden, er 'zweet' een beetje vocht door.
3: Slangen kunnen heel licht poreus tijn, waardoor ook nog een kleine hoeveelheid water verdampt.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Knap hoe je die water koeling netjes in je iet wat kleine kast hebt gekregen, en dan ook zo netjes
Verwijderd
Die is zeker netjes uitgezaagd maar zou je daarboven niet een soort van fingerguard doen voor een radiator (dat wordt dan wel zelf maken, maar zo te zien lukt je dat wel)Op vrijdag 14 juni 2002 11:43 schreef HyperXtreme het volgende:
Die Radiator Roeleerd
De bovenkant van de radiator is dan netjes afgeschermd.
Leeg
Verwijderd
Wat je ook kunt doen is het water eerst ff in een ultrasoon bad.Op vrijdag 14 juni 2002 08:29 schreef J.A.M.F. het volgende:
[..]
1: Er komt nog altijd in het water opgeloste zuurstof vrij. Bij het bijvullen komt er weer zuurstofhoudend water bij.
-Een oplossing is om het demi-water ook een tijd lang te laten staan. En voorzichtig vullen.
2: Je aansluitingen zijn nooit 100% dicht. Al vormen zich geen druppels rond de slang uiteinden, er 'zweet' een beetje vocht door.
3: Slangen kunnen heel licht poreus tijn, waardoor ook nog een kleine hoeveelheid water verdampt.
Dit gebruiken wij altijd op het lab om vloeistoffen te ontgassen.
Alleen zul je eerst wel ff iemand moeten vinden die er 1 heeft denk ik.
https://www.overclockershideout.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=o&Product_Code=1HPCR&Category_Code=R
Ben er erg tevreden over, ik er alleen voorzichtig mee zijn omdat die vinnen nogal snel buigen (dat is met alle radiatoren volgens mij).
Een fingerguard is mischien een id, als ik iets tegenkom wat ongeveer die maat is dan weet ik het wel
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Een fingerguard kun je zelf maken van een stuk rooster/gestanst alu...Op vrijdag 14 juni 2002 12:22 schreef Tubby het volgende:
[...]
Een fingerguard is mischien een id, als ik iets tegenkom wat ongeveer die maat is dan weet ik het wel
(kan zo groot als je wil)
ohja...
Ziet er goed uit..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Die window zit er iig sinds Drome 9 in, enigste wat erbij is gekomen is de fan+regeling.Op vrijdag 14 juni 2002 15:05 schreef ReseTTim het volgende:
very nice.. maareh Tubby heb ik die window niet op Drome9 al gezien??
Dus ik dacht laat ik de hele kast nog eens posten, want met window e.d. had ik 'm nog niet gepost hiero
Ik heb een Fong Kai kassie, maar de zijkanten zijn van hard kunstof en niet van metaal..durf het niet aan om te zagen heurr
Maar waterkoeling en rust..ooit wil ik er aan beginnen.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
netjes afgewerkt...
wil je dit ook bij mij komen doen?
www.kuiphuis.nl
Als je op onze lan komt kan ik wel uitleggen hoe het allemaal in elkaar zit en dergelijke. Is mischien wel leuk om een casemod sessie te houden oid.Op zaterdag 15 juni 2002 00:29 schreef Nowhere het volgende:
heel mooi gedaan
netjes afgewerkt...
wil je dit ook bij mij komen doen?
ooit wil iedereen er aan beginnenOp vrijdag 14 juni 2002 20:13 schreef 2Dutch het volgende:
Zo'n lampie wordt niet warm hoor
Ik heb een Fong Kai kassie, maar de zijkanten zijn van hard kunstof en niet van metaal..durf het niet aan om te zagen heurr
Maar waterkoeling en rust..ooit wil ik er aan beginnen.
Ow welke lan bedoel jeOp zaterdag 15 juni 2002 00:31 schreef Tubby het volgende:
[..]
Als je op onze lan komt kan ik wel uitleggen hoe het allemaal in elkaar zit en dergelijke. Is mischien wel leuk om een casemod sessie te houden oid.
De kick van Electric!
Hmmz..goed idee. Dat is nl de beste manier om te leren: Kijken .. (en nadoen)Op zaterdag 15 juni 2002 00:31 schreef Tubby het volgende:
[..]
Als je op onze lan komt kan ik wel uitleggen hoe het allemaal in elkaar zit en dergelijke. Is mischien wel leuk om een casemod sessie te houden oid.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |