AX6BC Problemen...HELP...

Pagina: 1
Acties:

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:07
Na 2 jaar probeer ik m`n AX6BC op te starten maar hij geeft geen kick, Voeding werkt, nieuwe batterij geprobeert, alles los en vast gehad wat er maar kon maar doet het nogsteeds niet.

Wie heeft er nog een en weet raad?
M`n jumpers al nagelopen.
Ik kan rammen op de power knop maar er gebeurt nikzzzzz

Help...

Anyone?

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

wat bedoel je met :"Na 2 jaar probeer ik m`n AX6BC op te starten ..."

wat heb je voor het laatst gedaan? nieuwe geheugen ...?

beetje duidelijk graag..

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• Asprine
Hij heeft 2 jaar in de doos gezeten. Had nu weer een compleet systeem bij elkaar en heb hem in die kast gezet.
Hij deed dus prima heb nu alleen andere hardware dr aan hangen. Wel dezelfde processor.

Verwijderd

Ik heb ook nog zo'n ding in combinatie met Pentium 2 350@500 Mhz. Werkt hier nog perfect. Is heel leuk bordje voor OC'en >:)

Heb je hem ook al geprobeerd met alleen moedebord, proccesor, geheugen en videokaart? Dus zonder alle andere "overbodige" kaarten? Is het powerknopje wel goed?

• Asprine
Is er dan echt niemand die dit mobo nog heeft liggen?

• CrimInalA
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
eu jawel ? maar bij mij werkt het .

enige probleem is dat als ik men 520watt super flower er aan hang , dat mijn keyboard en muis dan niet werken .

• Fanaat
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08-2022

Fanaat

member of the former TeamBVD

Hier draait ie als een zonnetje met een celly 1000.
Wat is je probleem?

I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800

• Asprine
Heb al de aanhangende hardware los en vast gehad en getest op ander pc`s dat werkt allemaal alleen mn mobo dus niet.
Zijn er jumpers die perseeeeee goed moeten staan.
Als ik de power switch indruk doet ie namelijk helemaal niks.... geet tikje niks...
*snik*

• Fanaat
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08-2022

Fanaat

member of the former TeamBVD

Heb je je boekje niet meer?
Zo niet kan ik je de relevante pagina's wel mailen maar volgens mij is het een jumperless mobo.
Wat voor cpu heb je er op. Slot 1 of socket 370 met converter?

I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 20:35

Bene

list incomprehension

Goed bord voor OC'en? Dacht het niet. Geen vcore zonder dure s370 convertor. Maar je hebt waarschijnlijk 1 van dezelfde twee problemen die ik had:
1) CPU cartridge zweeft boven houder, de klemmen van dat bord zuigen. Hard doorduwen. Is de CPU geheel in de houder verdwenen?
2) Sluiting door bloot contact met kast. Haal je mobo eens uit de kast, leg hem op een stuk karton of plastic (NIET zo'n zilveren anti-statische tas) en sluit alleen ATX voeding, VGA kaartje + monitor en eventueel je power-on knopje aan.

• CrimInalA
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
dit board roelt voor oc-en hoor . 129fsb , dat is 42mhz IDE en 84Mhz op agp . ik kan hem zelfs op 133 zetten , maar dan begint mijn harddisk random seeks te doen door te hoge IDE bus speed . spijtig dat er geen dividers opzitten (ja , alleen op 117mhz) of ik zou de 200mhz fsb halen , lol . :9

• Asprine
Nee heb geen boekie helaas.
En slot 1, pentium2 300
Zal hem eens uit me kast halen...
Thanks for the support
Pagina: 1