Toon posts:

Hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb geen idee of dit het goede forum is, maar een ander vond ik er eigenlijk ook niet geschikt voor.

Voor een website voor een kleine beleggingsvereniging ben ik op zoek naar hosting. Ik ben een volkomen lek op dit gebied, dus heb eens effe rond lopen neuzen. Ik heb de volgende opties:

*domeinnaam reggen op enom.nl. Kost me 45 euro, heb dan de naam volledig in eigen beheer met veel extra opties (voor zover ik kan zien). Heb dan geen hosting.

*domeinnaam+hosting bij d-creations.nl. Kost me 61 euro voor een jaar (starterspakket incl domeinnaam, php en mysql)

*idem bij rd. Kost me daar 55 euro.

Ik heb dus geen enkel idee wat beter is. Het liefst ga ik voor de eerste optie, maar moet dan nog ergens hosting vandaan plukken. Moet ook weer niet te duur zijn, want pageviews zullen er niet heel veel zijn. Heeft iemand misschien wat tips?

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 14:38
Dit zou je eigenlijk in I&T moeten vragen.

edit:

btw, welkom op GoT; met I&T bedoel ik het forum Internet & Telefonie.

Verwijderd

Topicstarter
zie het, ga daar even lezen. tx alvast

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:18
niet allemaal tegelijk in SU willen posten :P >:)

[SU] [topic=523926/1/200]

[SU] [topic=523927/1/200]

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

(jarig!)
Sjemig.. ik weet dat het niet zo erg goed gaat op de AEX en het allemaal nogal onzeker is.. maar gemiep over en paar euro...? Lijkt mij een slechte insteek voor beleggen.

Goedkoop is vaak duurkoop.. ga er een beetje tussenin zitten. Ik betaal bv 30,- (gulden) per maand voor hosting incl domeinnaam maar dan ook met service.. niet de duurste, niet de goedkoopste. gewoon een host die me goed bevalt.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:44

crisp

Devver

Pixelated

Goedkoop is op de lange termijn meestal duurkoop (bedrijf gaat failliet, of prijzen gaan omhoog, beperkte bandbreedte etc.)
Als je echt een serieuze site wilt laten hosten, kijk dan niet op een euro meer of minder...

Intentionally left blank

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:55
Niet het juiste forum inderdaad :)

Kijk anders eens op www.webhosters.nl

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.