Toon posts:

Chello: 2 modems?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan dit?
We zitten hier nu met z'n 4en op 1 chello account en dat schiet dus niet echt op :P
Is het nou mogelijk om nog een chello modem er bij te nemen ? (dus een nieuwe verbinding) kan er niks over vinden op chello.nl :{

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:31
Technisch kan het prima, maar Chello staat geen 2 abo's toe op 1 adres voor zover ik begrepen heb.
Misschien kan je een dealtje maken met je buren ofzo... dat zij een abonnement nemen voor je, maar dat jij het modem bij jezelf plaatst en jij gewoon je buren betaald.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

idd :) tis een idee :)

of gewoon een ADSL pijpje nemen via BBNED bij TweakDSL ofzo ben je goedkoper uit denk ik en je heb meer down en upstream als je de 7800/515kbit pakt :)

• POLICE
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-05 18:28
hey.. als je een chello abbo neemt, stuur dan ff een mailtje naar me toe, ik ben namelijk verkoper daar, dan krijg ik me bonus en heb ik een mooiere actie voor jou. je kan me e-mailen op fakman28@hotmail.com

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 01:22 schreef POLICE het volgende:
hey.. als je een chello abbo neemt, stuur dan ff een mailtje naar me toe, ik ben namelijk verkoper daar, dan krijg ik me bonus en heb ik een mooiere actie voor jou. je kan me e-mailen op fakman28@hotmail.com
laten we voor jou ff hopen dat er niet meer verkopertjes op G0T rond sjouwen :)

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 02:02 schreef Dannyke het volgende:
laten we voor jou ff hopen dat er niet meer verkopertjes op G0T rond sjouwen :)
Tuurlijk, actie: neem nu een chello abonnement en betaal GEEN installatie kosten (bespaar 90 euro) + gratis mp3 wekker!
:7
Pagina: 1