• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-02 14:46
Ik zit hier dus met een probleem. Ik vermoed dat iets of iemand op m'n tas heeft gestaan waar m'n gsm in zat. Nu doet dus de speaker het niet meer, tenzij ik er hard op druk (vreemd :?). Een maat van me beweert dat je zo'n speaker zo vervangt, ik weet alleen niet of je dat bij de s35 wel zo makkelijk gaat, omdat er voor dit toestel ook geen frontjes bestaan (dacht ik).

Iemand die hier iets over kan zeggen?

Verwijderd

het openschroeven zal zo moeilijk niet zijn :)

kijk gewoon even of je er makkelijk bijkan. 't Is waarschijnlijk wel een stuk goedkoper dan naar de vrienden van Siemens brengen. Alleen als je er niet zeker van bent... Dan zou ik m'n S35 er niet voor opofferen, maakt niet uit wat die vriend van je er dan van vindt. 't Is jou telefoon.

• Upquark
Nou, ik had vandaag al gebeld naar Siemens, zij zeggen dat het me sowieso €65 kost, en dat is dan als alleen de speaker defect is. Als er nog andere dingen ook gerepareerd moeten worden..... :(

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Als je em naar Siemens stuur duurt het toch een week of 3 totdat je em terug hebt. Vandaag toevallig mijn S35 met antenneprobleem naar Siemens gestuurd (heb verzekering,dus leentoestel en de hele meut)
Ken je geen handige en secuur werkende vriend die em even voor je wil nakijken? Denk toch dat er gewoon iets los is geschoten.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Upquark
Dat idee heb ik ook, omdat als ik er hard op druk hij het gewoon doet. Ach, garantie zit er toch niet meer op, dus ik denk dat ik hem toch maar door die maat van me laat 'opereren' :).

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 15:30

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik heb mn S35i ook zelf opengemaakt omdat hij niet meer te repareren was, maar je sloopt hem wel voor een deel, je krijgt hem namelijk moeilijk open zonder de zijkant te beschadigen, schroeven is er niet bij want er komt geen schroef aan de cover te pas.

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1