Toon posts:

Sony md(MZ-R501) muziek opnemen via boxenuitgang

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag de MD van het merk sony gekocht.
ik wou dus muziek gaan opnemen via mijn pc en dat
wou ik doen met een optische toslink,
maar mijn geluidskaart ondersteunt zijn uitgang niet dus heb ik het met de miniplug geprobeert die van mijn geluidskaart naar de uitgang van de boxen gaan en heb ik de uitgang die naar de boxen gaan eruit gehaald en ingestopt bij de line-in van mijn minidisc en ik heb via WM player muziek afgespeelt en opgenomen op mijn minidisc en het lukte wel maar ik weet niet of het schadelijk is voor mijn minidisc en daar bij wou ik jullie hulp vragen.
Alvast bedankt

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 22:13

4POX

Everybody is wired

Wat voor geluidskaart heb je .. Als jij nog zo oude geluidskaart heeft waarmee je met een jumper op de kaart de uitgang op 2 x 2 watt zet. Dan zou ik oppassen.. Maar de meeste geluidskaarten hebben een normale line_out vormogen. En dan kun je zonder problemen opnemen. Ik weet niet of je op de VU meter van de MD kunt zien of het signaal te zwaar is

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een creative soundblaster live en wat is de vu meter

Verwijderd

zo'n balkje dat op en neer bewwegt, op de maat van de muziek d8 ik. Maar dat maakt volgens mij nix uit, als dat zo is, dan zet je toch gewoon je volume wat lager :?

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-08 13:45
Hmmmz das niet schadelijk hoor, waarom? Zo doe ik het ook altijd, ik denk dat je met een kleue plug een 'jack' plug bedoelt.