Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb na lang twijfelen een Olympus C40 gekocht. Ik ben nog volop de handleiding aan het lezen en heb nog niet veel foto's gemaakt. Maar waar ik benieuwd naar ben is of anderen al wat meer ervaring met dit toestelletje hebben.

Ook wil ik nog wat accessoires bij m'n cameraatje kopen. Ik heb wel al een SmartMedia van 128Mb erbij, maar een case (tasje) of extra accu's, accu-oplader heb ik niet. Waar kan ik dit het beste kopen? Na effe zoeken heb ik nog steeds geen winkels gevonden die hier iets voor hebben. :(

:7

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

GP Powerbank voor extra batterijen (of als je goedkoop klaar wilt zijn, 4 Hapé 1800 mAh penlites + lader bij de kijkshop). Tasje hebben ze denk ik bij elke fotozaak wel, ik weet in ieder geval zeker dat ze bij Henk Booms Foto het orginele Olympus tasje hebben voor je camera.

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, maar ik ben toch ook benieuwd wie er al ervaringen met deze camera hebben... ;)

Verwijderd

Ik heb ook getwijfeld om de olympus te kopen, maar echter diverse testen wijzen uit dat de olympus C40Z vrij veel last heeft van chromatic aberrations (paarse gloed tussen sterke licht en donker overgang). Maar anderzijds de olympus werkt op normale oplaadbare penlight. Dat vind ik wel een groot pluspunt.

Als ik een digitale kamera koop, dan moet deze op normale oplaadbare penlight werken. Een andere digitale kamera die ik bijzonder leuk vind is de Minolta Dimage F100. Deze kamera werkt ook op normale oplaadbare penlight. En diverse testen hebben getest dat deze kamera vrij goed is, een soort 7,5 punt van de 10 punten, dus niet echt heel goed, maar ook niet echt heel slecht.

Deze prijs van de olympus en de Minolta is nagenoeg gelijk, zo rond de 700 euro.