Ik ga binnenkort verhuizen en moet mijn dierbare maar langzame kabel@UT (universiteit) achterlaten en zoek daar een goeie vervanger voor.
Ben al een beetje wezen searchen.
Eisen:
* Moet server kunnen draaien.
* Betrouwbaar bedrijf
* snelle levertijden (wil geen maanden wachten, hou ik niet uit
)
* Hoeft niet super snel te zijn, en ook geen super grote datalimiet (download af en toe een iso-tje verder gewoon lekker surfen)
Eerst leek TweakDSL me wel wat, omdat ik dacht dat je daar als enige een eigen server kunt draaien. Maar vond het wel een beetje duur, de maandelijkse lasten nietzo, maar wel de aanschaf (400 euro? hmm beetje veel)
Toen kwam ik bij eweka uit, snel, eigen server etc...
Maar heeeeeeele lange wachttijden voor de aansluiting (hmm nee dank je wel)
Toen kwam ik bij Zon terecht: Zon Breedband Plus, Dit lijkt me wel wat
Downstream: 768 / Upstream: 128 (via versatel)
Prijs: € 54,00
Aansluit: € 199,00 incl. ADSL Router
oftewel niet duur, en je hebt de mogelijkheid om een eigen server te draaien en deze router op je netwerk aan te sluiten (tja, het blijft een router, maar ok)
Nou mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee, met het draaien van een server (zijn 2 kleine pagina's en ik wil altijd overal bij mijn documenten kunnen), Is het stabiel? Hoe zit het met de levertijd? En verder alles wat je erover kwijt wil...
Ben al een beetje wezen searchen.
Eisen:
* Moet server kunnen draaien.
* Betrouwbaar bedrijf
* snelle levertijden (wil geen maanden wachten, hou ik niet uit
* Hoeft niet super snel te zijn, en ook geen super grote datalimiet (download af en toe een iso-tje verder gewoon lekker surfen)
Eerst leek TweakDSL me wel wat, omdat ik dacht dat je daar als enige een eigen server kunt draaien. Maar vond het wel een beetje duur, de maandelijkse lasten nietzo, maar wel de aanschaf (400 euro? hmm beetje veel)
Toen kwam ik bij eweka uit, snel, eigen server etc...
Maar heeeeeeele lange wachttijden voor de aansluiting (hmm nee dank je wel)
Toen kwam ik bij Zon terecht: Zon Breedband Plus, Dit lijkt me wel wat
Downstream: 768 / Upstream: 128 (via versatel)
Prijs: € 54,00
Aansluit: € 199,00 incl. ADSL Router
oftewel niet duur, en je hebt de mogelijkheid om een eigen server te draaien en deze router op je netwerk aan te sluiten (tja, het blijft een router, maar ok)
Nou mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee, met het draaien van een server (zijn 2 kleine pagina's en ik wil altijd overal bij mijn documenten kunnen), Is het stabiel? Hoe zit het met de levertijd? En verder alles wat je erover kwijt wil...
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature