Vaag Compaq Presario probleempie

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:58
Ok listen' up ;)

Ten eerste, begin a.u.b niet met het gezeur van had je maar geen compaq moeten halen want, ik heb em gekregen, en ik ben ook geen fan van compaq...

Ik heb hier dus een 'oude' Compaq Presario liggen Type 5030 ... maar nu zit ik met het probleem dat ik die bak een tijdje terug uit mekaar gehaald heb, maar nu in hem in elkaar wil zetten, loop ik tegen een paar problemen op.

- Je kent vast nog wel die oude AT stekkers voor op je mobo he? altijd 4 zwarte in het midden (van allebei de stekkers, 2 zwarte)... nja ik zit hier dus met 3 stekkers, 2 daarvan hebben 2 zwarte aan een kant, en 1 heeft er 3. welke moet ik dan nu naast mekaar zetten ? er is een zo'n stuk voor 2 stekkers naast elkaar, en 1 voor een zo'n losse stekker.

Ik heb dus nu zeg maar die kabels met 2 zwarte in het midden op dat grote stuk geprikt, en die ene op dat andere stuk... maar nu werkt die pc niet :? de voeding koeler gaat wel aan, ik heb er een HD aan hangen ... maar die spinned niet up. Ja er zin 'n molex op de HD .. en ook 'n IDE kabel .. *duh*.

Ook als ik de stroom ff van de voeding af haal (Dat knopje achter op de voeding) hoor ik iets kraken, ik denk kortsluiting, nja zo klinkt het wel... maar er slaat hier voor de rest nix uit van stroom ofzo :7

kan iemand mij hier mee helpen :?

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22

YellowCube

Wait...what?

Geprobeerd te zoeken op Google ?
Of ga eens langs op de Compaq Site
ze hebben zelfs een ftp site met technische handleidingen e.d.

ftp://ftp.compaq.com/pub/supportinformation/techpubs/

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:58
hmmm sorry hoor maar ik kom er geen wijs uit daar op die ftp ... waar moet ik naar zoeken???