op http://members.home.nl/magician16/
van dat kromme blokje DDR
veel kijk plezier
dit is na aanleiding van [topic=521222]
van dat kromme blokje DDR
veel kijk plezier
dit is na aanleiding van [topic=521222]
Beetje kracht en hij past weer, bedoel je datOp donderdag 13 juni 2002 21:53 schreef XdesipleX het volgende:
zow krom is ie toch ook nie
past da nog er in he???
20*350ZO45°
Juist
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
tuurlijk hij heeft altijd 512mb liggen rottenOp donderdag 13 juni 2002 22:09 schreef Jeldert het volgende:
Hoe komt ie ooit zo krom? Komt ie zo uit je pc, of lag het ergens te verotten in een hoekje
TPG Post denkt nog steeds met u meeOp donderdag 13 juni 2002 22:09 schreef Jeldert het volgende:
Hoe komt ie ooit zo krom? Komt ie zo uit je pc, of lag het ergens te verotten in een hoekje
heb ff part 1 vermeld in de bovenste post van meOp donderdag 13 juni 2002 22:37 schreef real_raichu70 het volgende:
HTF is da gebeurd ?
Is die winkel Gistron? Die zitten ook in lobithOp woensdag 12 juni 2002 21:20 schreef Dannyke in het andere topic:
[..]
k heb van te voren gebeld met de betreffende zaak die zijden gewoon opsturen dan testen we hem hier even en dan sturen we een nieuwe af.
en er even heen rijden word lastig. eventjes naar lobith vanuit sneek is wel een heel eind
Yepzzz k wou de naam niet publiceren wegens negatieve zooi ed maar okOp donderdag 13 juni 2002 22:55 schreef Erik1 het volgende:
[..]
Is die winkel Gistron? Die zitten ook in lobith
Ik heb ook al 2x iets terug gestuurd naar gistron 1x een mobo die na 10 maanden ineens uitviel en 1x een 128MB PC133 reepje (in een bubbel-evelop, het kan dus wel) en ik had het alle 2 binnen 2 weken terugOp donderdag 13 juni 2002 22:57 schreef Dannyke het volgende:
[..]
Yepzzz k wou de naam niet publiceren wegens negatieve zooi ed maar ok
laten we hopen dat dit 1 malig is
/me koopt tegenwoordig wel bij Exile.nl is dichter bij
t reeptje was in een antistatish zakje verpakt.. daar omheen van dat bubbeltjes spul met een lets plakband om het er op heen te houwen en dat in een envloppe. (i know had eiks ff in een cddoosje/kartonnen doosjegemoeten...)Op donderdag 13 juni 2002 23:13 schreef Laagvliegerke het volgende:
Zo krom ziet het er nog niet uit, vind ikLeg er eens een hele hoop boeken op.
Maar 1 ding heb ik nog niet begrepen uit "part 1". Die envelop die je gebruikt hebt, was dat een "gewone" envelop waar jij dan van die "bubbel-dinges" (tja, hoe noem je zoiets?) ingedaan hebt of was het een "echte" bubbel-envelop?
Ik denk dat ze het in de sorteermachine gegooid hebben net omdat het een "gewone" enveloppe was. Het is nu eigenlijk toch te laat, dus waarom zou ik het daar nog over hebben?Op vrijdag 14 juni 2002 07:37 schreef Dannyke het volgende:
t reeptje was in een antistatish zakje verpakt.. daar omheen van dat bubbeltjes spul met een lets plakband om het er op heen te houwen en dat in een envloppe. (i know had eiks ff in een cddoosje/kartonnen doosjegemoeten...)
Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum
dat dacht ik ookOp vrijdag 14 juni 2002 10:21 schreef vyruz het volgende:
opzich best wel krom
kzou het niet proberen om hem erin ter rammen..
veel te veel kans op dat ie misschien een verkeerd contact puntje pakt.
als ze hem dan testen, vertel ons dan wel ff het effect....Op vrijdag 14 juni 2002 15:31 schreef Dannyke het volgende:
Okee koop maandag een nieuwe DDR bij vobis in hveen Dane Elec voor 179 pleuro en dan neem ik die kromme even me als ze hem durfen te testen
Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum
k kan me goede cam niet mee nemen helaasOp vrijdag 14 juni 2002 18:57 schreef vyruz het volgende:
[..]
als ze hem dan testen, vertel ons dan wel ff het effect....
tlijkt me leuk om te horen als die gozer wat opblazen ofzo
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()