Vandaag en morgen zijn ze te beluisteren bij hanze hifi.
Dus als je in de buurt van Zwolle woont....
Dus als je in de buurt van Zwolle woont....
Verwijderd
De "echte" Nautilus?
Dan zou ik idd zorgen dat je een HELE vette baan krijgt!!!
Zo'n Nautilus kost nl zo'n slordige 40.000 gulden per stuk!!! Dat zijn 2 kleine auto's!
Ze klinken vast heel mooi, maar of ze zo'n geweldige prijs/kwaliteit verhouding hebben weet ik niet;)
(Over Nautilusen (?) gesproken, TB hoe was de demonstratie bij die Hifi zaak?)
Dan zou ik idd zorgen dat je een HELE vette baan krijgt!!!
Zo'n Nautilus kost nl zo'n slordige 40.000 gulden per stuk!!! Dat zijn 2 kleine auto's!
Ze klinken vast heel mooi, maar of ze zo'n geweldige prijs/kwaliteit verhouding hebben weet ik niet;)
(Over Nautilusen (?) gesproken, TB hoe was de demonstratie bij die Hifi zaak?)
Sorry ik heb een minder leuke mederdeling voor mezelf M'n pa moet werken dus ik heb geen vervoer voor vandaag. Ik kan dus niet naar Zwolle SHIT!!!
Verwijderd
heb er stagegelopen bij b&w, je krijgt er standaard 4 versterkers bij , alleen om die speakertjes aan te kunnen sturen.
en heb gehoord dat je 4 mensen nodig hebt om dat ding uit zijn doos te tillen
voor de rest ziet dat ding er mooi uit..... eigenlijk ALLES van b&W ziet er GOED UIT !
en heb gehoord dat je 4 mensen nodig hebt om dat ding uit zijn doos te tillen
voor de rest ziet dat ding er mooi uit..... eigenlijk ALLES van b&W ziet er GOED UIT !
Verwijderd
Je kan de doos toc ook gewoon van de speaker af tillen??? 
Heeft er iemand een gaaf websiteje over deze beestjes, ik ben geloof ik wel nieuwsgierig....
Heeft er iemand een gaaf websiteje over deze beestjes, ik ben geloof ik wel nieuwsgierig....
ACH SHIT!!!!!
Helemaal vergeten. Ik zou daar vrijdag ook naar toe gaan, Hanzehifi in Zwolle, om ze te beluisteren. Stik, helemaal vergeten...
Helemaal vergeten. Ik zou daar vrijdag ook naar toe gaan, Hanzehifi in Zwolle, om ze te beluisteren. Stik, helemaal vergeten...
Verwijderd
Hebben ze ze daar nog staan (bij hanzehifi)? Dan ga ik er morgen ofzo wel ff langs 
Ik heb ze ook een keer gezien in Londen, in een of ander wetenschaps-centrum. Maar toen kon ik ze helaas niet horen...
Ik heb ze ook een keer gezien in Londen, in een of ander wetenschaps-centrum. Maar toen kon ik ze helaas niet horen...
Pagina: 1