[Gezocht] Globalwin VOS32 Slot 1 Cooler

Pagina: 1
Acties:

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 17:10
Ik ben op zoek naar een Globalwin VOS32 Slot 1 Cooler eventueel met fanduct. Nu zal je denken waarom ik uberhaupt nog opzoek ben naar een Slot 1 cooler. Dat is omdat ik benzig ben een gekregen PIII 700 te oc-en. Dit exemplaat loopt nu al out of the box zonder voltage tweaking en actieve koeling, alleen heatsink dus, al op 1000mhz stabiel. Dit wil ik uiteraard wat verder uitbuiten en ook zorgen dat het heel blijft. Hij staat nu iig veilig op 933 met 30 graadjes.

Maar heeft iemand dus een idee waar deze koeler nog te vinden is.

De VOS32 (met fanduct)
De VOS32 (zonder fanduct)

Verwijderd

Dat is een SECC1 koeler, dat wil dus zeggen dat die nooit op een P3 past. Deze maakt namelijk gebruik van het SECC2 systeem waarbij 4 pinnne door de processor heen gaan en die je vervolgens met een plaatje aan de achterkant vast zet. Deze koeler gaat dus niet passen.
Wel op mijn P2-400 overigens, dus als iemand nog weet waar je dat ding vandaan kan halen :) graag.....

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 03:52
Op vrijdag 14 juni 2002 09:21 schreef XXX_AlCapone het volgende:
Dat is een SECC1 koeler, dat wil dus zeggen dat die nooit op een P3 past. Deze maakt namelijk gebruik van het SECC2 systeem waarbij 4 pinnne door de processor heen gaan en die je vervolgens met een plaatje aan de achterkant vast zet. Deze koeler gaat dus niet passen.
Wel op mijn P2-400 overigens, dus als iemand nog weet waar je dat ding vandaan kan halen :) graag.....
Hij past dus wel:
Application
VOS32- By changing the clips, you are able to use VOS32 on AMD K7 Athlon, PII SECC, and PIII.
Onderaan deze pagina: http://www.globalwin.com.tw/product/vos52.html :)

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 17:10
Quote van Globalwin site :)
#Supports both K7 and PIII SECC2 CPU,the favorite of overclockers.
#Patented clip designs exchangeable to fit PIII SECC2 or K7 slot A
Maar hij is dus volstrekt onvindbaar...het is offcourse een vrij oude cooler...but i will find it !

Verwijderd

Patented clip designs exchangeable to fit PIII SECC2 or K7 slot A

Ja ik ziet het nu, had alleen even naar de afbeelding gekeken. Je moet dus eerst het bevestigingssysteem omwisselen.

Tis nog vroeg :+