terratec dmx Xfire 1024

Pagina: 1
Acties:

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Ik heb dus een terratec dmx Xfire 1024, maar met de volgende problemen. Ten eerste, A3D doet het niet. Als ik in een spel A3D aanklik, wordt deze vanzelf weer uitgezet. Ook krijg ik het prachtige blauwe scherm van windows Me te zien als ik falcon 4.0 of rogue spear speel.
Weet iemand hiervoor een oplossing?

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:31
Ik heb die kaart ook gehad en het enige mooie van dat ding is, dat ie een optische uitgang heeft.

De helft van de spellen worden niet ondersteund of zijn slechte ondersteuning.
Ik heb hem weer omgewisseld voor een live!, die is echt voor spellen veel beter.
Tevens vind ik het geluid op de live! stukken beter, maar dat kan komen omdat ik fps1000 boxen heb.

succes

30x sf175s + gw5000-dt op oost

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Veeg effe de nieuwe drivers over je PC heen. Op www.terratec.net kan je ze downloaden, neem die van 28-08-2000.

Suc6

20*350ZO45°

• gabberjoost
ik heb de nieuwste drivers al gedownload, helpt niets.

Verwijderd

Hey gabbertje joost... SALRIJN hier jeweetwel va hardwareinfo hehe die collega DMX Xfire 1024 bezitter.
Wat een kolere ding he? ;) naja het valt mee maar hij doet niet echt wat ze beloven nee. Maar momenteel maak ik me veel meer druk om die klote videokaart (ASUS V7700 Deluxe) van me die de boel nog steeds constant vast laat lopen in games.
Ik denk dat we gewoon maar effetjes op nieuwe drivertjes va terratec moeten wachten al kan dat volges mij best effe duren!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 18:47
Hmm major bummer... wou die kaart misschien wel gaan kopen, maar nu ik het zo hierboven lees... :?
Wat is dan nog een goed(kop)e kaart met optical out (vanwege MD)?

• gabberjoost
Ah, Salrijn alias Astrid.
Ik heb vorige week zo'n geweldige klachten e-mail ingevult en verstuurd en je raad het natuurlijk, geen antwoord.
Vandaag een gewone e-mail verstuurd en dan maar hopen dat ze wel willen antwoorden.
Als ik over een week nog geen antwoord heb, bel ik ze wel op. Er staat namelijk ook een telefoonnummer op hun website. Is kijken wat ze hierover te melden hebben.

• gabberjoost
Ah ja, dat van die V7700. Dat is inderdaad een stuk verveldender. Ik heb het hele verhaal op hardwareinfo gelezen. Erg Kl*te.
Ik had/heb met mijn V6800 deluxe ook het probleem dat alle spellen met een quake 2 engine vast liepen. De oplossing was bij mij om de detonator 2 drivers te installeren, en deze spellen werkte weer, maar ik geloof dat jij dit al geprobeerd had.
Dit probleem zit dus gewoon in de drivers van Asus.

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 17:11
Heb de voorganger gehad. Soundsystem DMX.
Niets dan problemen, en de support van Terratec is klote, met garantie/drivers enzo.
Ik zou zeggen verkoop de kaart, en koop een andere A3D kaart (geen ID welke, heb ik geen verstand van) als je spellen speelt.
Als je het voor de out/inputs doet, en voor muziek koop dan gewoon de SB live.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Meneer gabber, ja dat klopt dat die klootzakken van terratec niet terug mailen, ik had ook al es op hun site zo'n vragen forumuliertje ingevult. Je zou ze toch gewoon tegen de muur zetten en executeren die naaibakken.

Detonator2 drivertjes heb ik nog niet geprobeerd hoor, alleen die van ASUS 5.33 en nvidia 6.18 t/m 6.34 maar met allemaal hetzelfde probleem. Heb er dus ook weinig vertrouwen in dat andere (oudere) drivertjes wel zullen werken maar wat zijn die detonator2 drivertjes dan? is dat 6.16 of 5.xx??

• Brothar
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

Terratec slecht, slechte service ?
Ik heb een heel andere ervaring.
Maandag een terratec DMX gekocht, dinsdag (of woensdag) ingebouwd, en gemailed dat de driver niet functioneerde onder Windows ME.
Na 1 dag al meteen een antwoord, MET de Betadriver voor Windows ME.

Trouwens, wat wil je nou, hoelang mogen we al "genieten" van ME ?
Trouwens, die geluidskwaliteit vind ik lang niet slecht (en om het te vergelijken ga ik echt geen Soundblaster aanschaffen).

Ik zie geen reden voor een teleurstelling aangaande Terratec, c.q. DMX -geluidskaart.

N.B. De reden voor mij om een DMX aan te schaffen en geen Soundblaster was met name gelegen in een zeer positieve review op een van de hardware-sites.

eagle

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 17:11
Nou mijn ervaring is ook een deel achteraf geredeneerd.
De drivers van Creative zijn beter, en ook de proggies die je erbij krijgt.
Ik kreeg de digitale IO niet aan de praat.
En bracht hem terug, heb maanden moeten wachten zonder dat er iets door Terratec werd gedaan. Toen heeft de PC winkel me een nieuwe gegeven, en gingen ze het verder zelf regelen. Op e-mails kreeg ik geen nuttig antwoord.
het had idd zo mooi kunnen zijn, maar niet voor mij...

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Hi there,

en hoe kom ik aan zo'n (werkend) ME Beta drivertje?

ciao for now

Roel

Verwijderd

Ja precies, als je het daar over heb zet dan meteen een linkje naar waar hij te halen is die nieuwste (beta)driver.

• gabberjoost
Ik kom er trouwens net achter dat het geluid bij MDK 2 demo niet werkt. Best wel irritant.
Pagina: 1