bestaan er winkels/bedrijven waar je je DV cassettes kan laten uitlezen naar de computer?
ik bedoel dit soort
ik bedoel dit soort
Dit kun je gewoon capturen via fire wire.Op donderdag 13 juni 2002 21:19 schreef Dani-Filth het volgende:
bestaan er winkels/bedrijven waar je je DV cassettes kan laten uitlezen naar de computer?
ik bedoel dit soort
[afbeelding]
omdat het kan!
ja maar ik had die camara gehuurd, dus die heb ik niet meer, ik heb alleen dat bandjeOp donderdag 13 juni 2002 21:25 schreef dodo79 het volgende:
[..]
Dit kun je gewoon capturen via fire wire.
pak je camera, sluit de fire wire aan op de fire wire kaart van je pc, en capture maar in verschillende formaten.
let wel op, dit vreet hd ruimte al doe je et in het avi formaat!
Ik kan em omzette voor jeOp donderdag 13 juni 2002 21:35 schreef Dani-Filth het volgende:
[..]
ja maar ik had die camara gehuurd, dus die heb ik niet meer, ik heb alleen dat bandje
omdat het kan!
LOL maar waar zit dat sony bedrijf ergens dan?Op donderdag 13 juni 2002 21:58 schreef dodo79 het volgende:
[..]
Ik kan em omzette voor je
werk bij sony, en daar hebbe ze maar zat van dat soort crap.
Dus voor ikke, no problem
maarre, wat schuift et
is geen mini-dv volgens mij, ding is zo'n 15cm breed.. enne dat van de bestandsgrootte weet ik maar daar maak ik toch divx vanOp donderdag 13 juni 2002 22:07 schreef Bigfoot het volgende:
Ik neem aan dat je een mini-dv tape bedoelt, die in de meeste DV cams gebruikt wordt?
Als je al een bedrijf vindt die dat doet zal het erg duur zijn, vraag maar beter iemand hier om het voor je te doen. Naar welk formaat wil je het gecomprimeerd hebben? Ongecomprimeerd komt het op iets van 13 Gb per uur
Dan is het idd een normale DV tape, en zal het lastiger zijn om iemand te vinden die dat voor je kan omzetten.Op donderdag 13 juni 2002 22:08 schreef Dani-Filth het volgende:
[..]
is geen mini-dv volgens mij, ding is zo'n 15cm breed.. enne dat van de bestandsgrootte weet ik maar daar maak ik toch divx van
dat lijkt me het makkelijkste ja, ik wou het op school laten doen maar ik denk niet dat dat gaat lukken...Op donderdag 13 juni 2002 22:18 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Dan is het idd een normale DV tape, en zal het lastiger zijn om iemand te vinden die dat voor je kan omzetten.
Als je er zelf een DIVX van wilt maken ipv laten doen, pomp je het dan via een netwerk in jou computer ofzo???
Verwijderd
het was zo'n grote camara die je op je schouder moet dragen, een sonyOp donderdag 13 juni 2002 22:25 schreef Eddo het volgende:
mini-dv is maar een bandje van 6cm x 5cm
dus dan zal dat bandje van jou wel een normale dv tape zijn
toen ik bij avro werkte, hadden we daar z'n mooi sony apparaat waar beide type tapes in konden en dan konden we die zooi mooi capturen en opslaan op de pc (ongeveer 1gig per 5 minuten)
in wat voor camera heb je dat opgenomen dan? want ik heb zelf nog nooit een camera gezien waar normale (grote) dv-tapes in gingen! althans, niet van die 'goedkope' camera's voor normaal particulier gebruik
om het voor dit weekend gedaan te krijgen, wordt wel heel erg moeilijk! dan moet je iemand weten bij zo'n bedrijf die dat ff 's ochtends vroeg om wil zetten...
Is zeker wel MiniDV. MiniDV is het formaat. Heb je dus ook grotere tapes van.Op donderdag 13 juni 2002 22:08 schreef Dani-Filth het volgende:
[..]
is geen mini-dv volgens mij, ding is zo'n 15cm breed.. enne dat van de bestandsgrootte weet ik maar daar maak ik toch divx van
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Nope, de tape is juist hetzelfde, maar de cassette niet.Op vrijdag 14 juni 2002 15:40 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Is zeker wel MiniDV. MiniDV is het formaat. Heb je dus ook grotere tapes van.
Punctuality is the politeness of kings
u gaat door voor de koelkast...Op vrijdag 14 juni 2002 16:10 schreef dreamscape het volgende:
[..]
Nope, de tape is juist hetzelfde, maar de cassette niet.
Er zijn kleine en grote cassettes. De kleine heet MiniDV en de grote heet DV. In professionele variant heet het DVCAM
Dat noemen ze nouw een dsr-250Op donderdag 13 juni 2002 22:27 schreef Dani-Filth het volgende:
[..]
het was zo'n grote camara die je op je schouder moet dragen, een sony
omdat het kan!
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.