2 at voedingen

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

Topicstarter
vraagje, kan ik niet gewoon van beide AT voedingen alle draadjes van de powerknop aan elkaar knopen zodat als ik die powerknop indruk ze alle 2 tegelijk aan gaan.

---------------------------
alles hieronder is offtopic

Ik heb de search gebruikt maar na zon 20 minuten vond ik het te retarded worden om door te lezen. En na zon 20 minuten zoeken had ik nog niks gevonden, terwijl mijn vraag zo simpel is.

1 van de uitspraken die ik tegen kwam:

"Zon cool systeem zien, daar leef je voor"
wat een superzwaar bekrompen leven mag jij dan wel niet hebben.

bah bah bah bah bah bah bah waar gaat dit heen.
ga wat nuttigs doen ofzo, net als die belachelijke MySQL grapjes als dit forum plat is, niks beters te doen hebben is voor veel mensen echt totaal niet goed.
En ondertussen is die president van amerika plannen tegen nederland aan het voorbereiden, random quote die hij tegen een gast zei die engels en frans kon praten: "So you think you are a world citizen now you can speak French?" Gewoon een super kinderachtige opmerking die hij op die journalist afvoert en ondertussen geen antwoord geven op die kerel zn vraag, omdat het natuurlijk een nogal kritische vraag was mbt die fuckvent zn leuke beleid.
en ondertussen zitten jullie achter je pctje van zal ik nu wel of niet een extra koelertje erin duwen.

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

dat bovenste => ja

----------------

dat offtopic => get lost

Verwijderd

man wat kan jij lullen joh...

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
pfff damn wat een verhaal! vraag of het in de tubantia komt! dan kan ik het morgen nog eens lezen tijdens het bezorgen want het hield me wel ff bezig!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-04 12:24
ouwe hoer

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Tsjonge jonge...
Wat een geneuzel.

On topic: AT schakelt in de 220V, twee polig.
Dus: ja, knoop maar aan elkaar. Goed opletten en ook de kabel die aan de achterkant in je voeding gaat aan elkaar bevestigen en dus met één stekker naar het stopcontact.

Vanwege al je geneuzel hierboven ga ik je niet uitleggen waarom.

Tip: draai één van de twee 220v stekkers eens om! >:)

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Zeurpiet :o

Als wij nou nerds willen zijn, laat ons lekker :Y)

Verwijderd

Goh, denk je nou echt serieus antwoord te krijgen als je allemaal van die onzin gaat zitten blaten?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.