THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
je betaalt voor iedere badge een enveloppe + postzegel
licht dit aan mij of is dit een beetje vreemd?!
Hehe jaOp donderdag 13 juni 2002 21:24 schreef BaRF het volgende:
aaah, daar waren ze dus voor
Ik heb besteldOp donderdag 13 juni 2002 21:10 schreef Vidra het volgende:
Ik wil er ook wel 5 (vijf)
Ze zijn wel cool
edit:
Verkoop je die HD koelers ook...??
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
Verwijderd
Edit: Laat maar trouwens ik heb al de mooiste cb's die er zijn (Henk
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Dit wil ik ook wel eens weten.... JE kan ze namelijk ook bestellen bij CompTechWorld voor 1,30 euro per stuk en dan hoe je niet eens verzendkosten te betalen.Op donderdag 13 juni 2002 21:28 schreef Fire_Bird het volgende:
k wil niet lullig doen maar euh zoals je de prijs opmaakt krijg je zeker iedere badge in een enveloppe?!
je betaalt voor iedere badge een enveloppe + postzegel
![]()
![]()
![]()
licht dit aan mij of is dit een beetje vreemd?!
Hij bedoeld:[b]Op donderdag 13 juni 2002 21:02 schreef SilentSniper het volgende:
Kosten:
EUR 1,10 Per stuk (1,75 - regenboog.net)
EUR 0.40 Verzend kosten (bij 10 stuks of meer zijn de verzend kosten EUR 0.80)
EUR 0.15 Enveloppe
-----------------------------------------------------------
EUR 1.65 Totaal INCL Verzendkosten
Berekenen kosten: Aantal x 1,65 = ? bij 1 - 10 stuks
Berekenen kosten: Aantal x 2,05 = ? bij 10 - onbekend stuks
Aantal * 1,10 euro
+ 0.40 tot 10 stuks
+ 0.80 vanaf 10 stuks
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Nee hoor bij comptechworld is het 5 euro verzend kosten! kijk maar tussen de voorwaardenOp donderdag 13 juni 2002 21:38 schreef KWANie het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel eens weten.... JE kan ze namelijk ook bestellen bij CompTechWorld voor 1,30 euro per stuk en dan hoe je niet eens verzendkosten te betalen.
hehe gelukkig maar...Op donderdag 13 juni 2002 21:41 schreef Interstice het volgende:
[..]
Hij bedoeld:
Aantal * 1,10 euro
+ 0.40 tot 10 stuks
+ 0.80 vanaf 10 stuks
Nee het is gewoon 1,65 per stuk of 2,05 per stuk... anders komt iedereen in de war! incl ikOp donderdag 13 juni 2002 21:41 schreef Interstice het volgende:
[..]
Hij bedoeld:
Aantal * 1,10 euro
+ 0.40 tot 10 stuks
+ 0.80 vanaf 10 stuks
Verwijderd
Ja maar ik moet ook nog 10 euro verlies verwerken van de cooler actie... enzo duur is het toch niet?Op donderdag 13 juni 2002 21:46 schreef Tinusz het volgende:
net als de andere acties : bijv 1,10 per stuk en 1 keer verzendkosten a 0,40 aanklikken...
Bij regenboog zijn ze 1,75 + 9,95 verzend kosten!
Op donderdag 13 juni 2002 21:45 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Nee het is gewoon 1,65 per stuk of 2,05 per stuk... anders komt iedereen in de war! incl iken er zit maar 1 eveloppe om heen maar als je wilt kunnen er ook wel 2 om heen
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Nee bij 10 of meer stuks IDD maar 1 keer verzend kosten maar dat is nog niet op de site geupdate3 want laupro is er mee bezig om alles te veranderen...Op donderdag 13 juni 2002 21:49 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Dat betekent dat je meer kwijt bent als je er 10 tegelijk in 1 envelop laat doen ipv alles apart...
Daar heb je http://www.markplaats.nl voor toch
ach, het is casemod spul heOp donderdag 13 juni 2002 21:53 schreef dhm00 het volgende:
Klinkt mischien gek maar ik vind dit niet de juiste plaats voor handelen van spullen?
owjah, ik heb er ook maar ff 2 besteld
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Geweldige site! (doet ut niet!)Op donderdag 13 juni 2002 21:53 schreef dhm00 het volgende:
Klinkt mischien gek maar ik vind dit niet de juiste plaats voor handelen van spullen?
Ehm... nooit van het fenomeen 'inkoopactie' gehoord?Op donderdag 13 juni 2002 21:53 schreef dhm00 het volgende:
Aantal posts: 1009 hmmmzz hij zou het onderhand toch wel moeten kennen toch?Op donderdag 13 juni 2002 22:01 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Ehm... nooit van het fenomeen 'inkoopactie' gehoord?
Verwijderd
ikke nietOp donderdag 13 juni 2002 22:54 schreef SilentSniper het volgende:
Nou word het hier behoorlijk stil, volgens mij ligt half GoT al te pitten
5 voor mij en
5 voor freebee666
alleen ik kom niet op die besteldspul gedeelte komen
Nice
* freebee666 zet alvast de tent op bij de brievenbus
Powered by ProBNC
Ik ook nog niet... maar ik moet wel gaan, want ik moet morgen om 8.00 uur weer bij mijn vader aan het werk (lekker frezenOp donderdag 13 juni 2002 22:54 schreef SilentSniper het volgende:
Nou word het hier behoorlijk stil, volgens mij ligt half GoT al te pitten
Camper!Op donderdag 13 juni 2002 23:14 schreef freebee666 het volgende:
\/\/0000TTTT
Nice
* freebee666 zet alvast de tent op bij de brievenbus
Bij nader inzien ga ik betalen zogauw inet bankieren van de rabobank het weer doet.
Op vrijdag 14 juni 2002 07:32 schreef Dark_Rain het volgende:
5 besteld ga het geld direct overmaken.
Bij nader inzien ga ik betalen zogauw inet bankieren van de rabobank het weer doet.
Verwijderd
je berekening klopt niet halfOp donderdag 13 juni 2002 21:02 schreef SilentSniper het volgende:
Ik had tegelijkertijd met de coolers CaseBadge's besteld:
http://212.187.14.178/ia/ia.asp?id=54
Hierboven zie je ze er zijn er ongeveer 50 voor de verkoop dus OP = OP!
Het gaat nog simpeler en SNELLER als de vorige IA, namelijk zo gauw je besteld en betaald hebt liggen ze 2/3 dagen later al bij je op de mat omdat ik ze namelijk al thuis heb!
Kosten:
EUR 1,10 Per stuk (1,75 - regenboog.net)
EUR 0.40 Verzend kosten (bij 10 stuks of meer zijn de verzend kosten EUR 0.80)
EUR 0.15 Enveloppe
-----------------------------------------------------------
EUR 1.65 Totaal INCL Verzendkosten
Berekenen kosten: Aantal x 1,65 = ? bij 1 - 10 stuks
Berekenen kosten: Aantal x 2,05 = ? bij 10 - onbekend stuks
moet weze
aantalx1.10+0.65=
en voor meer dan tien
aantalx1.10+0.95=
wand anders maak je vette winst! (en dat mag hier niet...) want je gaat dan voor elke casebage een envolop een een postzegel betalen
Als er nog genoeg mensen zijn kan ik nog maals 50 badges kopen maar dan duurt het wel iets langer voor dat die er zijn en dan worden het ook wel de "Made by myself" badges dus als daar mensen voor zijn laat het ff weten!
Nee ik maak geen winst want zo verwerk ik de 10 euro verzend kosten van regenboog naar mijn huis en nog 10 euro verlies op de coolers! (stond ook al op page 1 ofzo)Op vrijdag 14 juni 2002 08:17 schreef T-Mug het volgende:
[..]
je berekening klopt niet half
moet weze
aantalx1.10+0.65=
en voor meer dan tien
aantalx1.10+0.95=
wand anders maak je vette winst! (en dat mag hier niet...) want je gaat dan voor elke casebage een envolop een een postzegel betalen
Verwijderd
10:50=0.20
aantalx1.10+0.65+0.20=
en voor meer dan tien
aantalx1.10+0.95+0.20=
Ze zijn nu al uitverkochtOp vrijdag 14 juni 2002 08:26 schreef T-Mug het volgende:
dan moet het zijn
10:50=0.20
aantalx1.10+0.65+0.20=
en voor meer dan tien
aantalx1.10+0.95+0.20=
Maar als er mensen zijn voor de "Made by myself" badge's kan ik het wel zo doen! maar dan moeten er wel een stuk of 25 mensen zijn! (want dan moet ik er wel 100minimaal verkopen!)
Inet bankieren deej et weer
De biohazards zijn op je kan 2 van die andere kopenOp vrijdag 14 juni 2002 10:59 schreef Jackaxz het volgende:
He, ik wil er ook 2! Tell me what to do!

Maar dan moeten er eerst nog een stuk of 20 mensen zijn die deze ook willen!
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
anders graag nog ff adres + PC plz
Verwijderd
Ja die zijn ook bol! net als de biohazard alleen ander plaatje (en ietsjes 0.20 duurder per stuk warschijnlijk!)Op vrijdag 14 juni 2002 12:03 schreef Vidra het volgende:
Als het ook zulke bolle zijn.....ga ik er weer voor een stuk of 5 (vijf)
HUH? adres van wat/voor wat? of bedoel je zodat je het geld kan opsturen naar mij via post?Op vrijdag 14 juni 2002 12:12 schreef Verdicampo het volgende:
Heb ik je adres en postcode nog nodig of vind de postb. het nie zo erg als die er nie opstaan?
anders graag nog ff adres + PC plz
Max Hesselink
Brederostraat 29
7552KA Hengelo
Nee, gewoon om over te maken, vroeg me af op dat persé op die overschrijf kaarten moet. vandaar. Doe vanmiddag op de post.Op vrijdag 14 juni 2002 13:23 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
HUH? adres van wat/voor wat? of bedoel je zodat je het geld kan opsturen naar mij via post?
Max Hesselink
Brederostraat 29
7552KA Hengelo
hehe
betalingskenmerk:
Eraser127
10 casebadges biohazard
Dus als et goed is krijg je je geld sooon. (en ik m'n 3 badges)
Ik heb alleen m'n nick niet vermeld...
op welke datum? K'had het vanochtend overgemaakt. Klopt dat of heb ik het nu 2x gedaan?Op zaterdag 15 juni 2002 17:14 schreef SilentSniper het volgende:
Eraser127 jouw geld is binnen en ik doe ze zo snel mogelijk op de post!
Nee het is er maar 1x en verder heb ik het van niemand nog!Op zaterdag 15 juni 2002 17:25 schreef Eraser127 het volgende:
[..]
op welke datum? K'had het vanochtend overgemaakt. Klopt dat of heb ik het nu 2x gedaan?
Nu vrijdag (21ste) ga ik op vakantie en dan wil ik alles afgerond hebben dus deze actie ook! daarom wil ik iets veranderen wat kan leiden tot dat mensen die al hebben besteld en niet snel genoeg betalen niets krijgen!
* Perphide DUS GOED OP !!!
Ik heropen de actie op LauPro's site!
Iedereen kan dus gewoon bestellen en alles aanpassen naar wens, het gaat nu heel simpel want ik wil het voor vrijdag allemaal de deur uit hebben!
Bestel, betaal en ontvang ze minimaal 1 maximaal 2 dagen later!
Bestel je en betaal je pas donderdag ofzo.. kan het zijn dat ze allang uitverkocht!
HET GAAT DUS NIET ZO VAN PIETJE BESTELT OP MAANDAG EN JANTJE OP DINSDAG PIETJE BETAALD OP WOENSDAG EN JANTJE OP DINSDAG DAN HEEFT JANTJE VOORANG WANT HIJ BETAALD EERDER! DUS EEN ECHTE SNELLE OP = OP ACTIE! let hier dus wel ff goed op!
[orignele namen he? >:)]
Succes met bestellen en betalen!
jah, maar ik heb het gisteren ochtend overgemaakt, als ik het al eerder heb overgemaakt krijg je dus een 2e betaling die je dan ff terug moet storten op 54.37.67.159Op zaterdag 15 juni 2002 18:13 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Nee het is er maar 1x en verder heb ik het van niemand nog!
Ik zal het gokje nemen en vandaag (zie ik net
2 stuks pour moi
betalingskenmerk zal ik wel even me nickname in duwen
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Van niemand anders heb ik verder het geld nog en ik heb het ook nog niet dubbel van jouw: Erazer127, komt nog wel denk ik.
Overige mensen denk er wel aan dat ik voor woensdag/donderdag het geld moet hebben want vrijdag nacht ga ik al weg! (2weken)
Verwijderd
Mijn adres heb je vast nog wel in je bestand staan (HDD Cooler).
Alleen had je mijn achternaam niet : Arrachart
Nee, ben gewoon Nederlander
ja achternaam had ik wel.... had ik die niet je de eveloppe gezet? (domme ikOp maandag 17 juni 2002 07:56 schreef Tinusz het volgende:
ik heb ook al betaald. Heb net ff gecontroleerd met Rabo Telebankieren. Het geld is eraf.
Mijn adres heb je vast nog wel in je bestand staan (HDD Cooler).
Alleen had je mijn achternaam niet : Arrachart
Nee, ben gewoon Nederlander
Grrrr