Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-07 22:31

SvEn

a.k.a sv3nrg

Topicstarter
ik zat eens te denken ..

zou het mogelijk zijn een wegwerp camera te kraken? dus zeg maar het rolletje eruit halen en gewoon een lege er weer in te proppen??

of zit het iets ingewikkelder in elkaar als ik dacht .. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

de volle eruit hallen gaat goed maar een nieuwe erin propen gaat niet lukken dat moet in de fabriek gebeuren.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-07 22:31

SvEn

a.k.a sv3nrg

Topicstarter
hmm , das kloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

waarom?

normale camera's hoeven echt niet meer te kosten dan 20 euro
dan heb je al vergelijkbare/betere kwaliteit als die wegwerpcamera's...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:37
Ik heb zo'n wegwerpcamera een keer opengesloopt. Ging niet al te makkelijk. In principe kan je wel weer een nieuw rolletje erin stoppen. Probeer het een keer.

Ik zat lekker met die gesloopte camera te spelen (en er stond uitdrukkelijk op dat je hem niet open mocht maken vanwege hoge spanning) en toen kreeg ik dus een flinke schok toen ik ff ging flitsen :(
M'n hand trilde nog een tijdje na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43366

Op donderdag 13 juni 2002 23:22 schreef rellehenk het volgende:
Ik heb zo'n wegwerpcamera een keer opengesloopt. Ging niet al te makkelijk. In principe kan je wel weer een nieuw rolletje erin stoppen. Probeer het een keer.

Ik zat lekker met die gesloopte camera te spelen (en er stond uitdrukkelijk op dat je hem niet open mocht maken vanwege hoge spanning) en toen kreeg ik dus een flinke schok toen ik ff ging flitsen :(
Lol :D :D

Sowwy :o ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34354

dom dom dom, als het er staat waarom doe je het dan? |:( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zaterdag 15 juni 2002 14:46 schreef TheRock het volgende:

[..]

dom dom dom, als het er staat waarom doe je het dan? |:( :)
Omdat hij er misschien vanuit was gegaan dat het een middel is om tegen te gaan dat dat ding te kraken is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Haha kewl :)

Ik ben bedrijfsleider van een 1 uur fotozaak en ik verkoop die dingen ook.
Ik moet die dingen dagelijks openslopen als klanten ermee aan komen zetten en er foto's van willen.
Ik heb ook vaak genoeg zo'n klap gehad :) dat is gewoon de condesator die je aanraakt.

Soms haal ik wel eens een grap uit met vrienden van me door ze zo'n ding in hun handen te drukken als ik em opengemaakt heb haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44391

Hahaha volgende keer maar luisteren naar wat er op de verpakking staat :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 15:15

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[bla]
Ik ben ook een medewerker van een 1 uur fotoservice en weet, dat wegwerpcamera's op de volgende manier werken:

De rol film zit bijna geheel in de camera, en word bij het nemen van foto's terug in het rolletje gedraait. Want je ziet bijna nooit wegwerpcamera's die je moet terugspoelen.

Dus, nieuw rolletje erin zetten; jazeker, foto's ermee maken; nee :P Tenzij je het voor elkaar krijgt, om in het donker de film in de camera te krijgen ;)

edit:
typo's

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb altijd zoiets van, als de fabriek het kan waarom een amateur met moeite dan niet (enkel in het geval van kleine relatief simpele dingen natuurlijk) :?

Btw, er is ook ooit eens een topic geweest over het kraken van een wegwerp digicams, misschien ook wel interessant :)
Pagina: 1