• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:32

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Hoi, ik heb een psion met een brakke touchscreen (mx5), dus ik ben opzoek naar een nieuwe. Ik zit te denken aan een palm, heb er veel goede verhalen over gehoord. Maar hoe zit het nouw met de synchronisatie met outlook bijvoorbeeld? met mijn psion was dit altijd :(

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-03 12:57
is gewoon mogelijk volgens mij. Ik kreegbij installatie van mijn desktop software van mijn palm m505 de vraag of ik het wilde. Niet gedaan dus hoe het werkt en of het een beetje lekker werkt weet ik niet.

Verwijderd

vraag ik me toch af wat het probleem was tussen psion en outlook, want als je de spelregels in het oog houdt gaat het echt heel goed hoor.

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:26

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Sync met outlook is geen enkel probleem en werkt perfect.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Palm sync met Outlook kan met diverse programma's, zoals Intellisync of Pocketmirror. Alle Outlook onderdelen zoals agenda, to-do list, adreslijst, notepad en e-mail kunnen worden gesynchroniseerd. Ik doe dit al jaren zo, en het werkt prima. 1 x per dag m'n palm even naast de notebook leggen en via infrarood alles synchen. No problemo. :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.