Toon posts:

10273 3dmarks met GF3 Ti200!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kijk hier maar ff 8-)

Dit is dus goed voor een 9de plaats op de Orb. (die paar cheaters niet meegeteld natuurlijk)
En dit met maar een Hercules en geen Gainward of Leadtek zoals die voor mij hebben...

Geclockt op 255 / 530. K6-2 coolerke met 5k rpm adda op de GPU (nog lekker stil ook). Eveneens een K6-2 cooler met 5k5 fan op de northbridge. Alpha Pal8942 + enermax op cpu, houdt'm op 55°C stressed bij 1.85vcore.
Mobo = Abit BD7-R, cpu = P4 1.6a costa rica, geheugen = 256mb DDR Samsung PC2700.

Heb nog een Gainward Ti4400 score ook: 13193 Dit was met een kaartje dat'k in een pc moest steken voor een kennis. Deze kaart was met vertraging geleverd en had mr 2u de tijd om ze te testen, anders had'k zeker verder geraakt. Dit is eveneens goed voor een 9de plaats in de Ti4400-ranking :D (Staat 10de, mr zit cheater tussen, dus 1tje vanaf trekken ;) )

Lijkt dat 9 m'n lucky number is ;)

Maandag ga'k de MX440 uit de pc van m'n zusje slopen, en eens zien hoever'k die kan pushen he. Hopelijk eerste plaats, competitie is niet zo hard daar ;)

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 12:04
Gefeliciteerd :? Ik heb spannendere dingen meegemaakt :+

Verwijderd

Die P4 1,6A uit Costa Rica, is die eigenlijk altijd zo goed te overclocken? Heb het nu al een paar keer voorbij zien komen. Ben een beetje een AMD man, dus ik volg het Intel front niet zo, maar nu ze de laatste tijd sneller zijn zit de interesse er weer een beetje in...

Wat voor codes moet ik verwachten te zien op de die van een 1,6A om aante geven dat hij uit Costa Rica komt?

Verwijderd

onzin topic :?

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Ik vind het niet echt ONZIN, vond wel leuk om ff te vergelijken met mijne tja maarja ik heb maar de helft :)

• Frenkie567
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01-2022
Natuurlijk wel even de hele benchmark draaien. Beetje scheef zo.

Verwijderd

In Videoplanken en beeldkannonen is een speciaal topic voor je 3dmark scores, post em daar maar :)

Verwijderd

... :z Je moet iets doen he ...

>:)

Verwijderd

Topicstarter
Frenkie, alleen de game benches tellen voor de score, dusjah ;)

Iets valt me hier wel op, als het een belg is die wat forceert is er altijd wel kritiek.

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03 12:45

Jan Laros

Aerschtuner

Op donderdag 13 juni 2002 20:31 schreef dune3002 het volgende:
onzin topic :?
Onzin reply :?

Ik vind dit wel een mooi topicje, aangezien er ook overclockresultaten worden vergeleken. Benchmarkresultaten zijn nooit hetzelfde en je weet soms niet waar het aan ligt of wat de bottleneck is, dus erg interessant en uitdagend om zo hoog mogelijk te komen. Ik kom helaas met mijn krakkemikkige GF2 MX200 niet erg ver |:(

Had misschien wel beter in V&B gepast, maar misschien wordt hij snel gemoved? :)

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:13

charrel

Cortisol4life..

Op donderdag 13 juni 2002 20:36 schreef Frenkie567 het volgende:
Natuurlijk wel even de hele benchmark draaien. Beetje scheef zo.
lol, dat gaat natuurlijk nie met een ti200, die ondersteunt dat niet!!

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 13:57
Op donderdag 13 juni 2002 21:29 schreef charrel het volgende:

[..]

echt wel :P Heb er zelf ook 1 en die kan ook alle tests draaien.

edit:
nice score by the way. :)

Verwijderd

Topicstarter

[..]

Hmz, wa scheelt er toch? Meer puntjes dan u? En mag je daarom flamen op een ander? :r

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Dit is dus goed voor een 9de plaats op de Orb.
waar staat die lijst :? :o

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Kom ik aan met 10050 marks met mijn GF4 ti4400 & XP1900 & 512DDR333 :( Is dat van mij dan eigenljk niet veel te laag, ook al heb ik niet overgeclockt?

Mother, will they like this song?

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

[..]

Wat een onzin zeg tuurlijk ondersteunt ie dat wel. Zelfs mijn Gf2 Ti kan ik nog meer testen doen als hij gedaan heeft. Ik zal eens kijken hoe hoge scoore ik haal op deze manier.
Als je kijkt staad er bij somige scoores N/A maar als je het niet kunt testen zo als met mijn kaart bij een paar onderdelen staad er "No hardware support"

• Huupke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11-2025
Ik vind het toch wel knap dat je die GF3 zo ver krijgt. Ik krijg die van mij niet hoger dan 220/510, bij deze frequenties komen er namelijk ook artifacts over mijn beeld.

i5-13600KF @ 6.0GHz || Domoticz on Pi3+Pi4 || PV: 14940 Wp || WP: 12kW LG

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 20:27 schreef sjares het volgende:
Gefeliciteerd :? Ik heb spannendere dingen meegemaakt :+
>:)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:08

Sick Nick

Drop the top!

Op vrijdag 14 juni 2002 14:07 schreef TheLunatic het volgende:
Kom ik aan met 10050 marks met mijn GF4 ti4400 & XP1900 & 512DDR333 :( Is dat van mij dan eigenljk niet veel te laag, ook al heb ik niet overgeclockt?
xp1900+ vs Intel Pentium 4 2840 MHz

Lekker eerlijk, vind je het gek dat ie hoger uitkomt ;)

Trouwens wel erug netjes overgeklokt, komen goed ver die 1.6A krengen :9

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
Op donderdag 13 juni 2002 15:49 schreef thamar het volgende:
Kijk hier maar ff 8-)

Dit is dus goed voor een 9de plaats op de Orb. (die paar cheaters niet meegeteld natuurlijk)
En dit met maar een Hercules en geen Gainward of Leadtek zoals die voor mij hebben...

Geclockt op 255 / 530. K6-2 coolerke met 5k rpm adda op de GPU (nog lekker stil ook). Eveneens een K6-2 cooler met 5k5 fan op de northbridge. Alpha Pal8942 + enermax op cpu, houdt'm op 55°C stressed bij 1.85vcore.
Mobo = Abit BD7-R, cpu = P4 1.6a costa rica, geheugen = 256mb DDR Samsung PC2700.

Heb nog een Gainward Ti4400 score ook: 13193 Dit was met een kaartje dat'k in een pc moest steken voor een kennis. Deze kaart was met vertraging geleverd en had mr 2u de tijd om ze te testen, anders had'k zeker verder geraakt. Dit is eveneens goed voor een 9de plaats in de Ti4400-ranking :D (Staat 10de, mr zit cheater tussen, dus 1tje vanaf trekken ;) )

Lijkt dat 9 m'n lucky number is ;)

Maandag ga'k de MX440 uit de pc van m'n zusje slopen, en eens zien hoever'k die kan pushen he. Hopelijk eerste plaats, competitie is niet zo hard daar ;)
Ik weet niet wat voor jou de "orb" is, maar op de eerste plaats zul je echt wel wat hogere scores zien hoor (denk in de richting van 15000)

Verder inderdaad onzin dat je al die tests uit gezet hebt; wie zegt dat jij zelf geen cheater bent :?
Op donderdag 13 juni 2002 21:18 schreef thamar het volgende:
Frenkie, alleen de game benches tellen voor de score, dusjah ;)

Iets valt me hier wel op, als het een belg is die wat forceert is er altijd wel kritiek.
Beetje aan het flamen :?

Ik wist niet eens dat deze kerel belgs was dus ik denk dat die conclusie iets te snel getrokken is, maar als je je gediscrimineert voelt :+

... dan ehm tja... ...ehm

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 18:34 schreef SEFje het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor jou de "orb" is, maar op de eerste plaats zul je echt wel wat hogere scores zien hoor (denk in de richting van 15000)

Verder inderdaad onzin dat je al die tests uit gezet hebt; wie zegt dat jij zelf geen cheater bent :?
[..]

Beetje aan het flamen :?

Ik wist niet eens dat deze kerel belgs was dus ik denk dat die conclusie iets te snel getrokken is, maar als je je gediscrimineert voelt :+

... dan ehm tja... ...ehm
idd, draai em maar es met alle tests... dan praten we verder :)

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-08 21:45
Hoort dit niet thuis in zo'n 3d-mark topic? :?
Het kan aan mij liggen, maar die topic's zijn toch gestart om topics als deze te voorkomen?

Verwijderd

hel mooie benchmark ik haal het niet met gf3 ti500.
haal net 8000

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07 07:33

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Op vrijdag 14 juni 2002 20:36 schreef MantraKiller het volgende:
hel mooie benchmark ik haal het niet met gf3 ti500.
haal net 8000
mwah.
ik haal bijna 8100 met me gewone GF3 (wel een tikkie overklokt, maar zie sig daarvoor... :9

En dat is dan wel op alle standaard settings van 3dmark2k1 en me beeldkwaliteit staat op high quality...
vond ik toch best netjes. Als ik de boel niet overklok heb ik 1000 punten lager. :)

Dus misschien eens een ideetje om te gaan tweaken ofzo? :Y) ;)

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

Verwijderd

Topicstarter
Quality benches tellen niet mee voor de punten!
Worden als volgt berekend: (car low + drago low + lobby low)*10 + (car hi + drago hi + lobby hi + nature)*20
Dus waarom zou'k mij nog die moeite doen om die quality's te runnen, als ze toch niks betekenen? Als je pc crasht, dan crasht hij meestal tijdens dragotic of nature, aangezien dat die twee het zwaarste zijn...

En eum, over de orb heb'k het wel in de Ti200 scores, en niet over't algemeen!

Verwijderd

Amai, dat is wel een nette overklok.
Ik heb een Gainward Ti200 eens op waterkoeling gezet ( alleen core ) en ik krijg h'm max op 235/536
Met de onderstaande pc zonder dat corsair geheugen ( ik heb momenteel nog no name ram PC2100 ) haal ik een dikke 8300 punten.
Ik hoop om 9000 te kunnen halen door een hogere FSB maar 10.000+ is toch echt wel een droom :)
Pagina: 1