Weet iemand of er ergens een website is waar je kan zien hoe je site er op een Mac met IE 4.5 eruit ziet?
Verwijderd
Ja, op een Mac met IE 4.5....
Maar ff alle gekheid op een stick, er zijn best veel topic over het cross-browser/cross-platform testen... USFS
Maar ff alle gekheid op een stick, er zijn best veel topic over het cross-browser/cross-platform testen... USFS
Wil best even voor je kijken... heb IE5 op mn Mac
Dat weet ik (duh), maar die heb ik niet! Ik heb gewoon specifiek een Mac IE 4.5 viewer nodig. Die topics zijn leuk, en dat ken ik ook allemaal wel, maar het gaat me erom hoe het resultaat word, niet wat wel en niet gesupport word...Op donderdag 13 juni 2002 15:38 schreef Junt het volgende:
Ja, op een Mac met IE 4.5....
Ja, of een URL posten zodat sommige mensen misschien hun hand over het hart zullen strijken, of 't topic gaat dicht, want voor IE4.5 voor Mac zijn simpelweg geen emulators.
En waarschijnlijk nog maar hooguit 3% van de Mac gebruikers die 4.5 van IE gebruiken, als ze uberhaupt IE gebruiken...
En waarschijnlijk nog maar hooguit 3% van de Mac gebruikers die 4.5 van IE gebruiken, als ze uberhaupt IE gebruiken...
Nou, het zal je verbazen, maar ze zijn er wel! Allen moet je dan 150 euro per jaar betalen, en dat vonv ik eigenlijk net iets te veel. Zeker omdat bijna niemand IE 4.5 nog gebruikt...Op donderdag 13 juni 2002 15:49 schreef willem169 het volgende:
Ja, of een URL posten zodat sommige mensen misschien hun hand over het hart zullen strijken, of 't topic gaat dicht, want voor IE4.5 voor Mac zijn simpelweg geen emulators.
als het goed is heb ik nog ergens zowel msie4 alswel msie4.5 voor mac (uit de serie onstabiele klote-progsels, en mag ik dan van jou, uit de serie gouwe klassiekers, netscape3) staan op een oud performaatje: wil best proberen of ik dat hier op mn G4 onder classic werkend kan krijgen, maar dan moet je eerst een url posten en het probleem waarnaar ik kijken moet.Op donderdag 13 juni 2002 15:52 schreef Klaus_1250 het volgende:
[..]
Nou, het zal je verbazen, maar ze zijn er wel! Allen moet je dan 150 euro per jaar betalen, en dat vonv ik eigenlijk net iets te veel. Zeker omdat bijna niemand IE 4.5 nog gebruikt...
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Bij ons in de studio staat ook nog een vieze iMac met 4.5IE maar dat is volgens mij echt een rans-versie. Maar wellicht dat je het daarom wil weten. Misschien heb ik het morgen niet al te druk, dan wil ik best ff kijken.
* waxle kan zich herinneren dat IE4.5 ook wel bekend stond als de `Browser from hell`
Dwz: er zullen er naar alle waarschijnlijkheid niet zoveel meer zijn die hem gebruiken. Waarom moet je weten of je site op die ranzige surfplank draait?
Compatibility heeft zijn grenzen hoor...
Dwz: er zullen er naar alle waarschijnlijkheid niet zoveel meer zijn die hem gebruiken. Waarom moet je weten of je site op die ranzige surfplank draait?
Verwijderd
Op donderdag 13 juni 2002 23:46 schreef waxle oa het volgende:
mja, ik heb ooit in n ver ver verleden IE 4.5 gehad, na n uurtje toch maar Netscape ingesteld als primary browser
OK, you've convinced me, mensen die te lui zijn om MAC IE4.5 te upgraden hebben ook geen recht om mijn bladzijden goed te bekijken. Daarbij komt, het ziet er nu allemaal precies hetzelfde uit in OP5, OP6, IE5, IE6, NS6, MZ1 en KQ3. BEter word het niet...
Pagina: 1