Passmailer van Dnet werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

• Ingmar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-03 12:01
Ik heb sinds gisteren een ander hotmailaccount aangemaakt. Mijn oude hotmail naam was een beetje kort en voor de hand liggend, met als gevolg een enorme hoeveelheid spam (vooral de laatste tijd), zlefs met een volle block sender list en junkmailfilter op exclusive.

Maar goed, ik wil dus op die nieuwe hotmailaccount mijn blokjes flushen, maar ik kan niet inloggen bij DNet. ook niet met de gegevens die ik van hun heb gehad toen ik joinde. Ik denk: "noustuur de hele meuk nog maar eens op dan..." en klik op "email me my password". Nou binnen 10 minuten zou ik de gegevens hebben volgens Dnet.... niet dus... ik wacht nu al 18 uur op een mailtje van hun :'(. doe ik iets vout? of ligt het aan de server van Dnet? Hebben meer mensen problemen met het ontvangen van hun password? of weet iemand wat er wellicht aan te doen is? Ik wordt er een beetje moe van.

PS. junk mail filter is zo ingesteld dattie mailtjes Dnet door moet laten enne... ik doe RC5.

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Je kijkt wel op je oude hotmail account?
Anders vraag je je password gewoon nog een keer aan, het gaat er niet stuk van hoor ;)

Juist

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
Ik heb net een uur geleden de d.net passmailer gebruikt en binnen 10 seconden had ik het emailtje ontvangen (just ter info). Als ik jou was zou ik nog een paar keer op die knop rammen :)

• Ingmar
Op donderdag 13 juni 2002 15:19 schreef Jeldert het volgende:
Je kijkt wel op je oude hotmail account?
Anders vraag je je password gewoon nog een keer aan, het gaat er niet stuk van hoor ;)
:+ :+

Dacht dat ik de de servers van dnet niet te zwaar moest belasten :P :P

inmiddels issie binnen.

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

• Ingmar
Eehhhm om nog ff terug te komen op wat ik hierboven geplaatst heb...
Ik heb inmiddels alle gegevens van dnet gekregen, maarr...

Ik heb mijn client aangepast zodat ie voor mijn nieuwe emailadres flusht, zodra die in de stats staat kan ik al mijn blokkies retire-en naar mijn nieuwe emaildares. Dus ik flush een paar 1000 blokjes op mijn nieuwe adres, maar dnet telt ze gewoon bij mijn ouwe adres op |:(. Hoe zit dat? als ik het mailadres in mijn client aanpas, zou dnet me toch gewoon als nieuwe member moeten zien?

(en dan nog een vraagje, als mijn nieuwe adres wel operationeel is, moet ik dan ook opnieuw DPC joinen?)

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Als je het mail adres in de ini hebt aangepast, dan moet je eerst de client opnieuw opstarten, en hij zet ze pas op je nieuwe account bij de nieuw berekende WU. De WU die nog in je buff-out staan komen nog bij het oude adres terecht.

En je moet DPC opnieuw joinen, want hoe met Dnet nou weten dat jij dezelfde bent als het oude account ;)

Juist

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:54

Jive

MooMooMastah

De statsruns zijn pas bij de 17e ....
Dus totdat de runs ingehaald zijn of ze bij de 19e/20e gekomen zijn zul je idd alleen nog WU's zien op je oude emailadres ...

Pas daarna zal je nieuwe in de stats verschijnen en kun je je oude account retiren naar de nieuwe.

Jive's Box
Jive @ DNET

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:57

NightBird

DPC-Crew Coding
Op donderdag 20 juni 2002 10:59 schreef Ingmar het volgende:
(en dan nog een vraagje, als mijn nieuwe adres wel operationeel is, moet ik dan ook opnieuw DPC joinen?)
Voor het beste resultaat join je eerst DPC met je nieuwe account, en een statsrun later (als je nieuwe account dus echt bij DPC is gevoegd) retire je je ouwe ding naar je nieuwe. Er zijn namelijk mensen die eerst retiren en dan pas joinen, dan blijven er wellus blocks hangen, die wel van jou maar niet van DPC zijn, en dat krijg je niet meer opgelost.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Pagina: 1