Ik heb sinds gisteren een ander hotmailaccount aangemaakt. Mijn oude hotmail naam was een beetje kort en voor de hand liggend, met als gevolg een enorme hoeveelheid spam (vooral de laatste tijd), zlefs met een volle block sender list en junkmailfilter op exclusive.
Maar goed, ik wil dus op die nieuwe hotmailaccount mijn blokjes flushen, maar ik kan niet inloggen bij DNet. ook niet met de gegevens die ik van hun heb gehad toen ik joinde. Ik denk: "noustuur de hele meuk nog maar eens op dan..." en klik op "email me my password". Nou binnen 10 minuten zou ik de gegevens hebben volgens Dnet.... niet dus... ik wacht nu al 18 uur op een mailtje van hun
. doe ik iets vout? of ligt het aan de server van Dnet? Hebben meer mensen problemen met het ontvangen van hun password? of weet iemand wat er wellicht aan te doen is? Ik wordt er een beetje moe van.
PS. junk mail filter is zo ingesteld dattie mailtjes Dnet door moet laten enne... ik doe RC5.
Maar goed, ik wil dus op die nieuwe hotmailaccount mijn blokjes flushen, maar ik kan niet inloggen bij DNet. ook niet met de gegevens die ik van hun heb gehad toen ik joinde. Ik denk: "noustuur de hele meuk nog maar eens op dan..." en klik op "email me my password". Nou binnen 10 minuten zou ik de gegevens hebben volgens Dnet.... niet dus... ik wacht nu al 18 uur op een mailtje van hun
PS. junk mail filter is zo ingesteld dattie mailtjes Dnet door moet laten enne... ik doe RC5.
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?