*kuch* tvgids die dat wel kan als ik je goed begrepen heb dan :) *kuch*Op vrijdag 14 juni 2002 13:40 schreef JedaiNait het volgende:
Dit is het derde tv-gids progje wat ik gebruik. Maar de eerste (TwTv) bevalt nog steeds het beste.
Dit programma slaat namelijk alleen de naam van het tv programma op. Dit betekend dat als ik bijvoorbeeld 'The Fresh Prince Of Bell Air' tussen mijn favorieten zet. Dat ik dan wordt gewaarschuwd als dat programma begint, ongeacht de tijd of de zender wanneer het programma wordt uitgezonden. Volgens mij heeft jou progje deze functie niet, want die slaat de tijd en zender ook op.
Of heb ik het nu helemaal mis?
Verwijderd
.Op vrijdag 14 juni 2002 16:12 schreef eXistenz het volgende:
[..]
*kuch* tvgids die dat wel kan als ik je goed begrepen heb dan :) *kuch*
.
.
.maar ik moet toegeven hij is wel goed maybe op dit moment nog wel beter dan deze
uh wat maakt het uit dat deze van me eigen is
Dat was de tweede die ik gebruikteOp vrijdag 14 juni 2002 16:12 schreef eXistenz het volgende:
[..]
*kuch* tvgids die dat wel kan als ik je goed begrepen heb dan :) *kuch*
Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...
Mij niet hoor en moet zeggen dat jouw progsel er ook telkens beter uit begint te zienOp vrijdag 14 juni 2002 16:45 schreef eXistenz het volgende:
uh wat maakt het uit dat deze van me eigen is
*rent naar groentezaak*Op vrijdag 14 juni 2002 11:43 schreef skunkah het volgende:
..en natuurlijk ook LOF over mijn TV Gids proggie plaatsen...
heb het 'negatieve gedeelte' (paar features ed. in de andere thread gezet..
Localhost is where the heart is
Ik zat laatst zelf nog te denken om zo'n proggie te schrijven !
Maar waar haal jij al die programma-gegevens vandaan ?
Gegevens worden momenteel bij www.kabelkoerier.nl vandaan geplukt dit ga ik in versie 2 waar ik momenteel mee bezig ben bij Yorin.nl vandaan plukken wegens het feit dat deze niet alleen vandaag maar morgen en overmorgen de programmering ook heeft.Op zaterdag 15 juni 2002 10:22 schreef maikel het volgende:
Ik zat laatst zelf nog te denken om zo'n proggie te schrijven !
Het zou misschien wel leuk zijn als je antwoordde op ICQ.Op zondag 16 juni 2002 20:33 schreef skunkah het volgende:
[..]
Gegevens worden momenteel bij www.kabelkoerier.nl vandaan geplukt dit ga ik in versie 2 waar ik momenteel mee bezig ben bij Yorin.nl vandaan plukken wegens het feit dat deze niet alleen vandaag maar morgen en overmorgen de programmering ook heeft.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
wat voor database is het eigenlijk, een openbare ergen bij de omroepen?
Er zitten nu alweer nieuwe knopjes in die niets doen
You can't have everything. Where would you put it?
Ik wil niet al te negatief doen, maar dit soort dingen werken toch altijd beter via een website
... Het duurt ten eerste erg lang voordat je alle bug's eruit hebt en je hebt altijd weer problemen als je het op een ander OS zet...
Wat ik wel cool zou vinden is een Plug-in voor MSN Messenger
, dan raakt mijn sys-tray ook niet zo vol met allemaal zooi 
Ik ga ik is kijken wat de mogelijkheden zijn.
Wat ik wel cool zou vinden is een Plug-in voor MSN Messenger
Ik ga ik is kijken wat de mogelijkheden zijn.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Kheb hetzelfde probleem gehad als Stefke, alleen in heb het bestand gekopieerd naar x:\Winnt\System32 en daarna geregistreerd. Werkt nu als een trein
Viva la Netherlands!
Zo jij hebt veel stationsOp zondag 16 juni 2002 23:05 schreef Cansu het volgende:
Kheb hetzelfde probleem gehad als Stefke, alleen in heb het bestand gekopieerd naar x:\Winnt\System32 en daarna geregistreerd. Werkt nu als een trein
Waarom heeft de maker trouwens niet ff zo'n setup er omheen gemaakt? Is in een paar minuten gedaan
/me hates setups lol thatz why en ten 2de heb ik dit ook maar in een dagje gemaakt en ben ik al met een 2de versie bezigOp zondag 16 juni 2002 23:07 schreef LauPro het volgende:
[..]
Zo jij hebt veel stations![]()
Waarom heeft de maker trouwens niet ff zo'n setup er omheen gemaakt? Is in een paar minuten gedaan
Tja die CommandButton heb je ook wat teveel gespektOp zondag 16 juni 2002 23:15 schreef skunkah het volgende:
[..]
/me hates setups lol thatz why en ten 2de heb ik dit ook maar in een dagje gemaakt en ben ik al met een 2de versie bezig
dat is rtl.nl dusOp zondag 16 juni 2002 20:33 schreef skunkah het volgende:
[..]
Gegevens worden momenteel bij www.kabelkoerier.nl vandaan geplukt dit ga ik in versie 2 waar ik momenteel mee bezig ben bij Yorin.nl vandaan plukken wegens het feit dat deze niet alleen vandaag maar morgen en overmorgen de programmering ook heeft.
(me trekt daar ook zijn data vandaan)
Ik ben momenteel bezig met een 2de versie van het programma omdat ik versie 1 nog te weinig functioneel vind.
Wat zullen de belangrijkste veranderingen worden?
-Bron van de Data veranderd van de kabelkoerier naar yorin.nl/rtl.nl
-TV Gids niet alleen van vandaag maar ook morgen en overmorgen waardoor je je programma begint waarschuwingen voor morgen en overmorgen ook kunt instellen.
-Waarschuwing indien je 2 programma's selecteerd die elkaar overlappen.
-Zoek functie.
Iemand anders nog ideeen/feature requests...ik probeer alles mee te nemen in v2 maar niet alles
is ook echt daadwerkelijk (technisch) haalbaar.
Wat zullen de belangrijkste veranderingen worden?
-Bron van de Data veranderd van de kabelkoerier naar yorin.nl/rtl.nl
-TV Gids niet alleen van vandaag maar ook morgen en overmorgen waardoor je je programma begint waarschuwingen voor morgen en overmorgen ook kunt instellen.
-Waarschuwing indien je 2 programma's selecteerd die elkaar overlappen.
-Zoek functie.
Iemand anders nog ideeen/feature requests...ik probeer alles mee te nemen in v2 maar niet alles
is ook echt daadwerkelijk (technisch) haalbaar.
zoeken op thema? als je dat tenminste kunt extracten uit de gegevens van yorin/rtl..
zoiets: ik wil gewaarschuwd worden als
• er een film begint
• er een serie begint waarin de naam [vul in] voorkomt
• er een documentaire...cabaretprogramma...actualiteiten...etc. begint
zoiets: ik wil gewaarschuwd worden als
• er een film begint
• er een serie begint waarin de naam [vul in] voorkomt
• er een documentaire...cabaretprogramma...actualiteiten...etc. begint
Eeeuhhh op thema zoals film en zo gaat niet lukken
ik ga namelijk de overview data gebruiken indien ik de uitgebreide info pak duurt het loaden veel langer en daarmee ook veel meer bandbreedte en ten tweede is het uitgebreide gebeuren zeer lastig te parsen...
Kan je mij eens adden op je icq? Kan jouw nl geen berichtje sturen.Op maandag 17 juni 2002 14:43 schreef skunkah het volgende:
Ik ben dus bezig met versie 2 nu heb ik alleen 1 vraagje...
Het duurt ongeveer 1 a 2 minuten om de volledige data van de yorin site binnen te trekken en te parsen is dit te lang denken jullie of is deze 'irritatie-tijd' acceptabel?!
bvd
Gezocht!
Router
DoneOp maandag 17 juni 2002 14:43 schreef thedolf het volgende:
[..]
Kan je mij eens adden op je icq? Kan jouw nl geen berichtje sturen.
bvd
godver zegOp maandag 17 juni 2002 14:46 schreef skunkah het volgende:
[..]
Done
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Session Start (ICQ - 61041330:SkunkAh): Mon Jun 17 14:46:17 2002 SkunkAh: ok The Dolf: das snel *** Error while sending IM: Not logged on SkunkAh: ghallowz The Dolf: Je kan dit dus niet lezen *** Error while sending IM: Not logged on Session Close (SkunkAh): Mon Jun 17 14:47:41 2002 |
Gezocht!
Router
dit sucksOp maandag 17 juni 2002 14:47 schreef thedolf het volgende:
[..]
godver zeg
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 Session Start (ICQ - 61041330:SkunkAh): Mon Jun 17 14:46:17 2002 SkunkAh: ok The Dolf: das snel *** Error while sending IM: Not logged on SkunkAh: ghallowz The Dolf: Je kan dit dus niet lezen *** Error while sending IM: Not logged on Session Close (SkunkAh): Mon Jun 17 14:47:41 2002
MSN werkt welOp maandag 17 juni 2002 14:48 schreef skunkah het volgende:
[..]
dit sucks
Gezocht!
Router
Even een update mbt Development van Versie 2:
Het component dat van alle kanalen (44 stuks) de programmering van vandaag, morgen en overmorgen downloaden en parsed is gereed.
Ik zal proberen zo snel mogenlijk een preview van versie 2 vrij te geven.
Het component dat van alle kanalen (44 stuks) de programmering van vandaag, morgen en overmorgen downloaden en parsed is gereed.
Ik zal proberen zo snel mogenlijk een preview van versie 2 vrij te geven.
Verwijderd
Handig programmaatje! Alleen jammer dat ie de opgeslagen programma's kwijt is, als ik de zenderinfo wil vernieuwen!
Dit gaat ook verholpen worden.Op maandag 17 juni 2002 16:02 schreef delangeman het volgende:
Handig programmaatje! Alleen jammer dat ie de opgeslagen programma's kwijt is, als ik de zenderinfo wil vernieuwen!
En er komt ook nog de mogenlijkheid om dingen die je wilt zien niet alleen van vandaag maar ook van morgen en overmorgen te selecteren
Nog een update mbt versie 2 die momenteel in ontwikkeling is.
Ipv de 'standaard' combobox om het kanaal te selecteren zal er in versie 2 een 'imagecombo' zijn waar je het plaatje van de zender kan selecteren ipv de naam.
Verder is het al mogenlijk om programma's per zender te bekijken...ik hoop vanacht / morgen ochtend op een alpha preview release.
Ipv de 'standaard' combobox om het kanaal te selecteren zal er in versie 2 een 'imagecombo' zijn waar je het plaatje van de zender kan selecteren ipv de naam.
Verder is het al mogenlijk om programma's per zender te bekijken...ik hoop vanacht / morgen ochtend op een alpha preview release.
Verwijderd
ziet er goed uit!
zeker wat het gaat worden, binnen kort toch maar is ff die pinnacle PCTV aanschaffen
zeker wat het gaat worden, binnen kort toch maar is ff die pinnacle PCTV aanschaffen
Probeer het dan maar niet te draaien onder WinXp. 90% kans dat het niet gaat lukken.Op maandag 17 juni 2002 22:27 schreef back.slash het volgende:
ziet er goed uit!
Gezocht!
Router
Wil je ons vertellen dat een van de meest gebruikte TV kaarten voor de PC niet onder XP werkt?!!!!Op maandag 17 juni 2002 22:31 schreef thedolf het volgende:
[..]
Probeer het dan maar niet te draaien onder WinXp. 90% kans dat het niet gaat lukken.
Ja. Het is gewoon een feit. Kijk maar op GoT. Weinig mensen zijn erin geslaagtOp maandag 17 juni 2002 22:36 schreef skunkah het volgende:
[..]
Wil je ons vertellen dat een van de meest gebruikte TV kaarten voor de PC niet onder XP werkt?!!!!
Terwijl BeOS er perfect mee werkt. Zelfs beter dan in win98
Gezocht!
Router
hmm...heb er echt nog nooit last mee gehad? Gewoon inpluggen in je mobo, drivers installen en gaan? En ik heb XP Pro?Op maandag 17 juni 2002 22:38 schreef thedolf het volgende:
[..]
Ja. Het is gewoon een feit. Kijk maar op GoT. Weinig mensen zijn erin geslaagt
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
serieus? ik dacht toch echt dat ik op de pinnacle site drivers voor win xp zag voor de pinnacle PCTV, ik zal is ff searchen op GoTOp maandag 17 juni 2002 22:31 schreef thedolf het volgende:
[..]
Probeer het dan maar niet te draaien onder WinXp. 90% kans dat het niet gaat lukken.
Verwijderd
Bij mij draait het onder XP (met de laatste drivers) van Pinnacle prima inclusief radio!!!!Op maandag 17 juni 2002 22:31 schreef thedolf het volgende:
[..]
Verwijderd
Leadtek winfast 2000xp rules!!
Bijna perfect kan ik je zeggen.
Enkele irritante missers in de software en geen interne audio uit maar verders, perfectemundo en de updates blijven netjes komen.
Nu ik sinds kort digitaal ben is het helemaal onwijs gaaf.
Nagenoeg dvd kwaliteitje hiero op m'n 21"monitor.
Opname is idem dito maar toch nog wat zwaar voor m'n T-Bird.
ff back on topic...
44 zenders
Wat dacht je van honderden
Maar dat hoef je niet te implementeren hoor.
Ben benieuwd naar je nieuwe versie
Bijna perfect kan ik je zeggen.
Enkele irritante missers in de software en geen interne audio uit maar verders, perfectemundo en de updates blijven netjes komen.
Nu ik sinds kort digitaal ben is het helemaal onwijs gaaf.
Nagenoeg dvd kwaliteitje hiero op m'n 21"monitor.
Opname is idem dito maar toch nog wat zwaar voor m'n T-Bird.
ff back on topic...
44 zenders
Maar dat hoef je niet te implementeren hoor.
Ben benieuwd naar je nieuwe versie
Waar denk jij de info voor honderden zenders te vinden ?[b]Op zaterdag 22 juni 2002 03:42 schreef mietde *knip*
ff back on topic...
44 zenders
Verwijderd
Mooi proggie, alleen nog klein (irritant probleempje) onder w2k. Zodra ik je proggie opstart is de cpu-usage laag, maar nadat ik de programmering heb gedownload schiet de cpu-usage naar de 100% en blijft daarbij. Als ik tvgids (v1.20) afsluit blijft ie gewoon zichtbaar in de task manager 
Verder moet ik zeggen dat de manier om TV watches toe te voegen erg handig is gemaakt. Keep up the good work
edit:
Ik kwam er net achter dat als ik tvgids afsluit voordat ik de programmering download, tvgids wel goed afsluit en uit de taskmanager verdwijnt.
Ik kwam er net achter dat als ik tvgids afsluit voordat ik de programmering download, tvgids wel goed afsluit en uit de taskmanager verdwijnt.
Verder moet ik zeggen dat de manier om TV watches toe te voegen erg handig is gemaakt. Keep up the good work
heej existenZ, waarom zitten er geen Belgische zenders bij?
(VRT zenders!) Verder ziet ie er koeltjes uit
Verkeerde topic maar okOp zondag 23 juni 2002 14:31 schreef shoshone het volgende:
heej existenZ, waarom zitten er geen Belgische zenders bij?(VRT zenders!) Verder ziet ie er koeltjes uit
maar die zitten er niet in omdat...ik niet meer aan de belgen gedacht heb
Volgende update staan ze erin
Verwijderd
Is het mischien ook mogelijk om zo iets voor op je PDA te krijgen? Sochtends haal je eventjes de nieuwste gegevens op en kan je dus later iedere moment van de dag even kijken of je mischien een leuke film savonds gaat kijken.
Lijkt me wel grappig
Lijkt me wel grappig
En ben je al begonnen met een movie DB?
Gezocht!
Router
Verwijderd
Hoe bedoel je dat?Op dinsdag 25 juni 2002 23:48 schreef The Dolf het volgende:
En ben je al begonnen met een movie DB?
Hij Zou een film database progje makenOp dinsdag 25 juni 2002 23:58 schreef WilcoRADIO het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Gezocht!
Router
* bump * vakantie?
Verwijderd
LOLOp zaterdag 20 juli 2002 23:15 schreef SilentStorm het volgende:
* bump * vakantie?
skunkah please update hem met een nieuwe layout
/me Kijkt Skunkah Heel erg lief aan
wow oud topic
, ja idd ff mirror site ik wil dat proggie ook
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
www.xcat-industries.nl doet het nog wel
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
thnx
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608