[P&W] Kinderlijk gedrag

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 20:59
Ik heb zojuist een topic gepost met een probleempje die ik had met Apache2 & PHP4.2. Linkje

Nu beginnen ze meteen te schreeuwen van lees dat ff..
Nou.. ik had er al naar gekeken maar omdat het op PHP 4.1 slaat en ik met PHP 4.1.2 geen problemen had leek het me niet relevant.

Beginnen ze meteen weer te blaten van: 'Ga dat lezen!' en gooien het topic op slot. :(

Nou excuse me for not understanding.. I'm only human!
Ik vind dit kinderlijk gedrag en geduld is er tegenwoordig ook niet meer bij.
whoami is denk ik een beetje snel op z'n teentjes getrapt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
[topic=512413/1/25]

als jij niet snapt dat > voor GROTER DAN staat, dan moet je gewoon php uninstallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:26
Nee hoor ik ben niet snel op m'n teentjes getrapt.

Je moet gewoon dat topic en de changelogs lezen. Er zijn een aantal grondige wijzigingen doorgevoerd in PHP 4.2 die allemaal beschreven staan inde changelogs.

En dat topic waarnaar ik je verwezen heb, gaat niet over PHP 4.1. Het heet: Bij problemen met PHP > 4.1...

Jij bent gewoon te lui om die adviezen op te volgen.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 20:59
Op donderdag 13 juni 2002 15:13 schreef Nielsz het volgende:
[topic=512413/1/25]

als jij niet snapt dat > voor GROTER DAN staat, dan moet je gewoon php uninstallen.
Nou sorry hoor.. het groter dan teken kon net zo goed een pijltje zijn |:(
Vergissen is menselijk!
Op donderdag 13 juni 2002 15:14 schreef whoami het volgende:
Nee hoor ik ben niet snel op m'n teentjes getrapt.

Je moet gewoon dat topic en de changelogs lezen. Er zijn een aantal grondige wijzigingen doorgevoerd in PHP 4.2 die allemaal beschreven staan inde changelogs.

En dat topic waarnaar ik je verwezen heb, gaat niet over PHP 4.1. Het heet: Bij problemen met PHP > 4.1...

Jij bent gewoon te lui om die adviezen op te volgen.
Nee dat ben ik helemaal niet! :(

*zucht* Laat ook maar.. ik ga hier verder geen energie in steken..
Het zit wel goed.. ik zal op PHP gebied voortaan wel ergens anders hulp zoeken..
Jullie hebben een te groot ego van jullie zelf.. Jullie zijn beter dan de rest en wij (het hopeloze gepeupel) heeft jullie 'wijze' raad maar op te volgen.. Snappen we iets niet.. kunnen we stikken..

Thnx but no thnx! :(

Toch wil ik Glimi nog even bedanken voor het kleine stukje tekst ('Neej, toen stond register_golbals nog standaard op ON. Vanaf PHP 4.2.0 default op off') wat mij WEL geholpen heeft.
Bedankt Glimi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

prima, maar er wordt je gewoon een goede tip gegeven (die changelogs lezen, waar het dan ook staat)...

Dat je dat niet doet is dan jouw probleem... Er wordt hier verwacht dat je zelf ook wat doet, zoniet dan gaat een topic op slot.

Streng? Ja best wel eigenlijk... Maar dat doen we om een beetje niveau te houden...

Discussie over het niveau in PW enzo:
[topic=411717/1/100]

stond in dit topic (wat je vast ook niet ff doorgebladerd hebt en waarin staat dat ff mailen of ICQ"en de bedoeling is in plaats van dit soort heet hoofdige topics)
[topic=489710/1/999]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.