Verwijderd

Topicstarter
Hello,
ik volg het forum al zeer lang maar na mij lang stilzwijgen ga ik toch is iets posten :)
gsm is aan vervanging toe: 3210
na LANG nadenken : T68 dacht eerst aan Nokia 6310 i
Maar:
nu is er een T68 i en het is toch een serieuze investering vind ik.
ik heb AL de berichten hier wel 20 keer gelezen en alle andere artikels ik kom er maar NIET uit deze keer.
is het een goeie investering? want de I-mode komt eraan, denk nu niet bepaald dat ik daar gebruik van zou maken....
denk vooral sms/wap/contacts...
is het wel de moeite 256 kleuren? niet beter wachten op 65 000 kleuren ofzo?
en ik heb zeer veel gelezen over een software-update bij de T68 zodanig dat je dan in feite ook een T68 i hebt
is dat nu werkelijk zo? dat zou dan toch weer een paar euro's in the pocket zijn :-)

Alvast bedankt voor mij te helpen he!

Verwijderd

Dit lijkt me een goede investering ja.
Ik denk niet dat i-mode zo'n hit gaat worden of echt veel gebruik gaat worden.

En volgens mij is 256 meer dan voldoende

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

telefoons in I&T

GT-->I&T

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
Als je wappen vaak gebruikt kan je wel beter imode nemen ...

Maar als je alleen de sms en bel functie gebruikt heb je genoeg aan een gewone telefoon :)

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 13:47
Let er wel goed op dat de batterij van i-mode in een woord brak is. Was vandaag in een BC en de verkoper vertelde dat je de batt. om de drie dagen moet opladen. Met een t68i kun je ook mailen en hij is veel luxer..

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06-2025
ik heb zelf sinds een paar dagen een T68i, en het is echt een geil telefoontje! Wap is goed te doen op het 101x80 pixels scherm. Kleur wordt ook ondersteund met WAP. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk een plaatje wat je tegenkomt tijdens het wappen op te slaan in de telefoon, en deze vervolgens als achtergrond te gebruiken.

Ik denk dat iMode wel een grote hit zal worden, maar pas over 1/1,5 jaar. Dan zijn er meerdere toestellen beschikbaar, en betere toestellen, en zal het ondertussen ook wel wat goedkoper worden.

Kleurenscherm is goed te doen. 256 kleuren is genoeg, aan 65000 kleuren heb je toch niets op zo'n klein schermpje. De telefoon kan ook gifjes opslaan, en die hebben toch nooit meer dan 256 kleuren :P
Pagina: 1