Hello,
ik volg het forum al zeer lang maar na mij lang stilzwijgen ga ik toch is iets posten
gsm is aan vervanging toe: 3210
na LANG nadenken : T68 dacht eerst aan Nokia 6310 i
Maar:
nu is er een T68 i en het is toch een serieuze investering vind ik.
ik heb AL de berichten hier wel 20 keer gelezen en alle andere artikels ik kom er maar NIET uit deze keer.
is het een goeie investering? want de I-mode komt eraan, denk nu niet bepaald dat ik daar gebruik van zou maken....
denk vooral sms/wap/contacts...
is het wel de moeite 256 kleuren? niet beter wachten op 65 000 kleuren ofzo?
en ik heb zeer veel gelezen over een software-update bij de T68 zodanig dat je dan in feite ook een T68 i hebt
is dat nu werkelijk zo? dat zou dan toch weer een paar euro's in the pocket zijn :-)
Alvast bedankt voor mij te helpen he!
ik volg het forum al zeer lang maar na mij lang stilzwijgen ga ik toch is iets posten
gsm is aan vervanging toe: 3210
na LANG nadenken : T68 dacht eerst aan Nokia 6310 i
Maar:
nu is er een T68 i en het is toch een serieuze investering vind ik.
ik heb AL de berichten hier wel 20 keer gelezen en alle andere artikels ik kom er maar NIET uit deze keer.
is het een goeie investering? want de I-mode komt eraan, denk nu niet bepaald dat ik daar gebruik van zou maken....
denk vooral sms/wap/contacts...
is het wel de moeite 256 kleuren? niet beter wachten op 65 000 kleuren ofzo?
en ik heb zeer veel gelezen over een software-update bij de T68 zodanig dat je dan in feite ook een T68 i hebt
is dat nu werkelijk zo? dat zou dan toch weer een paar euro's in the pocket zijn :-)
Alvast bedankt voor mij te helpen he!