Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist mijn setje aangeschaft. Canon PS A40 (jaja dat was de laatste in europa denk ik. nu zijn ze op :-) , 128Mb, mooi tasje, accusetje, en een flashcardreader.
Over die laatste heb ik wat vragen.

Kun je de flashcards gerust 'hot swappen' in de reader? of moet je altijd eerst de usbstekker er uit trekken en dán pas de flashcard er in of eruit halen.

Kun je gerust de foto's vanuit de computer verwijderen? of is het raadzaam dat alleen met het fototoestel te doen.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Je kan kaarten er gewoon uittrekken, wanneer je maar wilt. ALs je de USB stekekr lostrekt wanneer er nog een kaart in zit geeft hij soms weleens een foutmelding, je moet het apparaat eers stoppen (klik met de rechtermuisknop op het icoontje in de systemtray en kies "Unplug or eject hardware")

Je kan rustig foto's verwijderen via de computer

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op donderdag 13 juni 2002 15:23 schreef Johnny64 het volgende:
Je kan kaarten er gewoon uittrekken, wanneer je maar wilt. ALs je de USB stekekr lostrekt wanneer er nog een kaart in zit geeft hij soms weleens een foutmelding, je moet het apparaat eers stoppen (klik met de rechtermuisknop op het icoontje in de systemtray en kies "Unplug or eject hardware")

Je kan rustig foto's verwijderen via de computer
Klopt niet helemaal, want als je foto's bewerkt, gelezen hebt met die USB-reader moet je wel eerst kaart ejecten/unmounten voordat je eruit trekt om dataverlies te voorkomen. Maar je hoeft niet je computer opnieuw op te starten of zo, als de topicstarter dat bedoeld.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp