I, for one, like Roman numerals
Kun je ze niet ff vastlijmen of is dat te simpel?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Te simpel.
Ja het kan ook maar volgensmij muist i dan niet meer zo lekker. En niet dat logitech dan straks zegt van, leuk maar als je met lijm bezig gaat is je garantie weg.
Ja het kan ook maar volgensmij muist i dan niet meer zo lekker. En niet dat logitech dan straks zegt van, leuk maar als je met lijm bezig gaat is je garantie weg.
I, for one, like Roman numerals
Ik heb het ook gehad met m'n Logitech Pilot Mouse.
Ik heb ze gewoon met wat bison kit vast geplakt, en de overtollige lijm weggeschraapt. Met die muis heb ik nog jaren (ik word oud...) gemuist.
Ik heb ze gewoon met wat bison kit vast geplakt, en de overtollige lijm weggeschraapt. Met die muis heb ik nog jaren (ik word oud...) gemuist.
2 mogelijke oplossingen:
1. Plak er plakband voor in de plaats, behoorlijk glad
of beter nog
2. Plak er teflon tape onder, gladder nog dan wat er onder zat, als het goed is te koop bij een kantoorboekhandel of doe het zelf shop ofzo.
1. Plak er plakband voor in de plaats, behoorlijk glad
of beter nog
2. Plak er teflon tape onder, gladder nog dan wat er onder zat, als het goed is te koop bij een kantoorboekhandel of doe het zelf shop ofzo.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Je kan bij de lokale bouwmarkt glijddingetjs kopen.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
knikker splinters (glas) glijden ook lekker. Je hebt niet eens meer een muismat nodig... (ik haat die dingen!)
Gewoon de kleine ronde stukjes glas onder je muis lijmen. Zorg er wel voor dat het KLEINE stukjes zijn! (dus niet de knoerten gebruiken, goeie ouwe tijd
)
Gewoon de kleine ronde stukjes glas onder je muis lijmen. Zorg er wel voor dat het KLEINE stukjes zijn! (dus niet de knoerten gebruiken, goeie ouwe tijd
Verwijderd
Heb nu ruim een half jaar mijn logitech optical wheel mouse voorzien van gewone plakband op de plek waar vroeger die glijgevallen zaten. Werkt prima.
Verwijderd
Bij mijn MouseMan ook. Superlijm werkt geweldig.
Ding er af pulken, schoonwrijven, en dan een klein druppeltje secondelijm er op. En dan even aanduwen.
Geheid weer muurvast.
Ding er af pulken, schoonwrijven, en dan een klein druppeltje secondelijm er op. En dan even aanduwen.
Geheid weer muurvast.
Pagina: 1