Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muis geleidertjes laten los

Pagina: 1
Acties:

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb een logitech iFeel mouseman, heb hem nu nog geen jaar. Maar nu laten die witte plastic glij dingetjes los, kan je deze ergens los kopen. Of moet ik logitech mailen wat hun er aan doen(meende 5 jaar garantie te hebben op die muis).

I, for one, like Roman numerals

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Kun je ze niet ff vastlijmen of is dat te simpel?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Te simpel.

Ja het kan ook maar volgensmij muist i dan niet meer zo lekker. En niet dat logitech dan straks zegt van, leuk maar als je met lijm bezig gaat is je garantie weg.

I, for one, like Roman numerals

Verwijderd

gewoon montagekit!

Verwijderd

anders iets van wieltjes er onder doen, als ie optisch is, voor nog minder wrijving

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 12:42
Ik heb het ook gehad met m'n Logitech Pilot Mouse.
Ik heb ze gewoon met wat bison kit vast geplakt, en de overtollige lijm weggeschraapt. Met die muis heb ik nog jaren (ik word oud...) gemuist.

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:01

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

2 mogelijke oplossingen:

1. Plak er plakband voor in de plaats, behoorlijk glad
of beter nog
2. Plak er teflon tape onder, gladder nog dan wat er onder zat, als het goed is te koop bij een kantoorboekhandel of doe het zelf shop ofzo.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Je kan bij de lokale bouwmarkt glijddingetjs kopen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• OfNoAvail
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 17:40

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

knikker splinters (glas) glijden ook lekker. Je hebt niet eens meer een muismat nodig... (ik haat die dingen!)

Gewoon de kleine ronde stukjes glas onder je muis lijmen. Zorg er wel voor dat het KLEINE stukjes zijn! (dus niet de knoerten gebruiken, goeie ouwe tijd (8> :7 )

Verwijderd

Heb nu ruim een half jaar mijn logitech optical wheel mouse voorzien van gewone plakband op de plek waar vroeger die glijgevallen zaten. Werkt prima. :)

Verwijderd

Bij mijn MouseMan ook. Superlijm werkt geweldig.

Ding er af pulken, schoonwrijven, en dan een klein druppeltje secondelijm er op. En dan even aanduwen.

Geheid weer muurvast.
Pagina: 1