t.net bug: geen "Reaktie gewijzigd" voor cijfers?

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RwinG
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01 11:15
Als je een reaktie plaatst en daarna 1 cijfer van een getal verandert dan komt er geen "reaktie gewijzigd door .." onder je post te staan. De post is wel veranderd. Een cijfertje verschil kan wel wat uitmaken lijkt me..

• RwinG
Woa nu is m'n hele postje in http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=76 verdwenen! Jongens gaat het wel goed daar?

Verwijderd

'k geloof dat er bij minder dan 20 tekens verschil geen 'reactie gewijzigd' melding komt onderaan de post... gelukkig, 'k vindt dat zo lelijk...

• RwinG
Het was een stukje met een aantal woorden. Het is nu helemaal verdwenen, maar er staat een nieuwe. Ik kan het laatste cijfer 7 in een 8 veranderen en weer terug zonder dat er "Reaktie gewijzigd door RwinG" komt te staan.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 19:42

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

1) Je post is niet verdwenen maar staat op score 0. Blijkbaar lees je vanaf 1 of hoger.

2) Als er minder dan 20 tekens veranderen dan krijg je dat '... is gewijzigd' niet te zien. Dit geeft mensen de mogelijkheid om typo's te corrigeren zonder dat je die irritante '... is gewijzigd' melding onder je post krijgt.

• witchdoc
  • Laatst online: 20-02 13:56
dus als ik 10 keer 20 karakters edit kan ik gans me mening herzien zonder dat iemand iets weet?
leuk :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 19:42

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Lekker belangrijk. Als jij het leuk vind om 10 keer je message te editen om dat ene zinnetje te vermijden dan mag je dat van mij doen.

• RwinG
Aiai inderdaad Femme ik lees vanaf niveau 1. Domdom. Dat zie je niet als je meteen naar beneden scrollt. Excuses.

Mijn postje was "Overbodig" gemod. Dat slaat nergens op want het onderwerp was op 8 juli al aangeroerd, niemand heeft antwoord gegeven, en op 6 oktober weet nog steeds niemand hoe dat zit met de update freq van de headlines. Vandaar mijn postje.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Is het nou echt nodig om dat ook als reactie in de t.net remote thread te plaatsen (hiero dus) op +2?
Is het forum daar niet een veel betere plaats voor?

[/end moderator mode] ;)

• RwinG
Het leek me erg on-topic op t.net. Het topic was er al dus waarom eentje starten op GoT?

Een aantal mensen (waaronder ik) hebben de afgelopen maanden moeite gestoken in het maken van leuke active desktop code voor de headlines wat niet nuttig blijkt te zijn. Daar ging het mij om.

Alles IMHO natuurlijk. Het was ook het eerste postje van me wat met "overbodig" weggemod is naar 0. Voor alles een eerste keer...

/edit: haha je hebt die +2 post op "off-topic" gezet. Die had ik ook nog niet gehad, bedankt hoor. Leve de democratie !! ;) ;)

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Een post die alleen maar klaagt over moderaties is bij mij per definitie off-topic. Dat je eerste post on-topic en niet overbodig is maakt niet uit, de moderatie heeft per definitie niets met het topic te maken :D

• RwinG
Ok ik had mijn vraag dus "zonder te zeuren" nogmaals moeten posten. Anyway, er is geen belangstelling voor dus laten we maar stoppen met tweakers remote.
Pagina: 1