Ik heb een Abit bp6 moederbord met dual celeron 433Mhz, meestal heb ik deze overgeclockt naar 520mhz echter hierboven draait me pc niet meer stabiel. De celerons worden op dit moment met een standaard coolermaster coolers van 40mm op 6000rpm ongeveer 55 tot 60 graden. Is dit veel voor de celerons en krijg ik er meer uitgeperst met betere coolers? Mijn case wordt ongeveer 60. Zo ja welke koelers kan ik het best nemen?
Verwijderd
55-60 graden lijkt me wel wat veel ja, ik heb een 1,3 (ok wel tualatin) en die wordt maar 30 graden met standaard intel cooler
Was case koelers lijkt me ook wel een goed idee.
Powered by KPN
Ik denk toch dat je een brakke tempmeter hebt hoor, 60° in open kast 
Als je kunt posten en even later is hij onstabiel kan het zijn dat je met betere koeling (waterkoeling roelt) verder geraakt. Als hij niet hoger wil posten vrees ik dat hij gewoon niet verder wil.
Kun je van celerons ook zo'n voltage trick doen
Dat kan wel eens helpen.
Als je kunt posten en even later is hij onstabiel kan het zijn dat je met betere koeling (waterkoeling roelt) verder geraakt. Als hij niet hoger wil posten vrees ik dat hij gewoon niet verder wil.
Kun je van celerons ook zo'n voltage trick doen
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Verwijderd
WheheOp donderdag 13 juni 2002 14:38 schreef DUALMAN het volgende:
Mijn case wordt ongeveer 60.
Nee ff serieus.. 60 graden casetemp kan bijna niet
Pagina: 1