Toon posts:

Hp laserjet4 plus error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Allemaal,

Ik heb een probleem met mijn printer, een HP laserjet 4 plus. Als ik de printer aanzet, start hij gewoon op en na een tijdje staat op het display: Klaar.

Als ik nu vervolgens iets wil printen gaat hij even draaien waarna op het display verschijnt: P1 laad kwarto.

Er zit papier en toner in, dus wat kan het zijn ???
Search en google hebben niks opgeleverd.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
If the following messages are displayed on the LCD-screen on the printer: "Laad A4", "Laad kwarto"or "Laad folio", than the wrong papersize has been configured. You can enforce the printjob by pressing "Shift" and "Enter" (on the printer) at the same time. You can also give a new printjob. Remove the printcard from the Xafax-machine and turn the printer off and on. The printjob is now deleted. Go back to your pc and change the configuration of the papersize. The standard papersize is A4. You can modify the papersize with "File"on the menubar, then "Page Setup" and configure "Paper Size" to A4 (210 x 297 mm).
google roels B-)
Printer geeft aan: 'laad kwarto'.
Druk tegelijkertijd op 'shift' en 'doorgaan'.
google roels nog meer B-)

• TheDancer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 21:05
Is dat geen andere maat papier ofzo?? Heb je al geprobeerd om op de online knop te drukken? Dan moet hij volgens mij altijd doorgaan met printen, ook al zit er ander papier in....

Ik zou eens in de configuratie van de printer kijken of daar nog wel A4 papier als standaard staat....

edit:

Te laat |:(

Het is dus shift+enter....

It don't mean a thing, if you can't get that ping - Duke Ellington 1932

• tricktrac
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 06:36

tricktrac

PPro smp

Of je stuurt een verkeert papier formaat naar de printer (kwarto), of de printer staat op kwarto. Hardware matig kan de via de draaiknop in de (optionele) 500 vel lade of software matig in het menu.

Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.

• TheDancer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 21:05
Op donderdag 13 juni 2002 14:40 schreef TrickTrac het volgende:
Of je stuurt een verkeert papier formaat naar de printer (kwarto), of de printer staat op kwarto. Hardware matig kan de via de draaiknop in de (optionele) 500 vel lade of software matig in het menu.
Lijkt me sterk....
Zit er A4 in de lade, wordt dat door de knop om te zetten dan kwarto :?

:o

It don't mean a thing, if you can't get that ping - Duke Ellington 1932

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:41
je properties van soort papier is niet goed ingesteld. Zorg dat je bij de eigenschappen van je printer echt op soort papier op A4 staan.

En als je P1 laad kwarto staat dan moet je gewoon dus zoals eerder gezegd SHIFT + doorgaan drukken. That should do the trick :)

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
spit je printerinstellingen eens door
- op de printer zelf
- op je pc

papier formaat staat gewoon verkeerd :)

• tricktrac
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 06:36

tricktrac

PPro smp

Die draaiknop is instelling door de gebruiker om de printer te vertellen wat voor papier er in zit. Als ji er A4 in stopt, en de printer op kwarto zet, ok, dan zegt hij gewoon dat er kwarto in zit.

Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.

Verwijderd

Topicstarter
Dat shift - enter had ik al door, maar dan zou ik bij elke print opdr8 die knoppen in moeten drukken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Alle instelling staan op A4, maar nu is het probleem anders. Printer blijft op 00 Klaar staan, maar XP zegt: printer out of paper |:(

Thanx 4 the reacties alvast

Wie nog ??

Probleem opgelost. ff opnieuw opgestart en printen als een jekko.
Thanx all
Pagina: 1