Rheobus + Digidoc5 ?????

Pagina: 1
Acties:

• art2d2
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-01-2025
vraagje,

ik heb een Rheobus met 5 knoppen nu wil ik daartussen een digidoc plaatsen kan dat ?
want dan kan ik evengoed de rpm van elke fan bijhoeden :)

http://www.art2d2.nl

Verwijderd

Dan zou ik gewoon alleen voor de digidoc gaan... Het lijkt me een beetje overdreven om die 2 allebei erin te hebben :S

• *Dutch-Force*
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06-2024

*Dutch-Force*

Civic CX

ik zou ook voor alleen de digidoc gaan, heb er zelf ook een.
Het enige nadeel aan de digidoc vind ik dat je alleen een fan aan of uit kunt zetten, je kunt hem bijvoorbeeld niet op halve snelheid laten draaien

ComputerSpecs

Verwijderd

neem gewoon een rheo bus gaan

• TheBoneCollector
  • Laatst online: 14-06 10:52
want dan kan ik evengoed de rpm van elke fan bijhoeden :)
Gewoon alleen Rheobus aanhouden en de rpm software-matig aflezen...MBM bijvoorbeeld...

• art2d2
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-01-2025
En dat kan dus niet, als ik een fan aansluit op mijn rheobus kan ie niet meer op mijn moederbord :(

dus ik dacht ik lus die fanz door op die digidoc en dan heb ik alle rpm van alle (6) fanz :)

http://www.art2d2.nl

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 14:46 schreef art2d2 het volgende:
En dat kan dus niet, als ik een fan aansluit op mijn rheobus kan ie niet meer op mijn moederbord :(

dus ik dacht ik lus die fanz door op die digidoc en dan heb ik alle rpm van alle (6) fanz :)
beetje dure grap wordt het dan :X

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik ben bezig met:
Digidoc + baybus + tijdschakelaar (dat de fan's niet aan en uit springen) allemaal aan elkaar gekoppeld.

Ben er knap druk mee maar er zit schot in de zaak, baybus is het grootste "probleem" (lees: werk).
Tijdschakelaar is zelfs al af (velleman kitje).

Verwijderd

Probleem is dat de digidoc gaat piepen zogauw de fans minder dan 10 volt krijgen. Want dan doet de RPM meting et niet meer en denkt de digidoc dat de fans vastgelopen zijn ofsow.

• *Dutch-Force*
  • Laatst online: 07-06-2024

*Dutch-Force*

Civic CX

die voltage waardes kun je gewoon aanpassen
Dat heb ik ook gedaan omdat ie zat te piepen dat mijn 12 volt lijn te hoog was ????

ComputerSpecs

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 14:46 schreef art2d2 het volgende:

hij heeft al een rheobus.. (gemaakt door mij *D)

kan je ff pix posten art2d2 ??

Verwijderd

check dit www.xtremebaybus.tk als dit af is wilt niemand meer een digidoc

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-07 16:43
Op donderdag 13 juni 2002 15:21 schreef FuTaL het volgende:
Probleem is dat de digidoc gaat piepen zogauw de fans minder dan 10 volt krijgen. Want dan doet de RPM meting et niet meer en denkt de digidoc dat de fans vastgelopen zijn ofsow.
de digidoc begint maar te piepen vanaf een 500 rpm.. das nog net genoeg om te draaien.. en anders sloop je gewoon die buzzer uit je digidoc terwijl je er die blauwe ledjes in aan het steken bent i.p.v. die amberkleurige *D >:)

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

Pagina: 1