----UPDATED--- ACTIE DEFINITIEF!---
Okay, here's the deal:
Ik wil STILLE casefans bestellen bij www.perfect-systems.nl
Ik betaal via girotel, verzendkosten: 8 euro. Het gaat om Noiseblocker ultra silent S3 fans. Ik wil de verzendkosten omlaag krijgen en julie een voordeeltje bezorgen natuurlijk.
Hier draait het om

Bestel nu en ik reduceer de verzendkosten voor jullie naar 1,50 euro. Dit is dus het hele traject, van de winkel naar mij naar jullie, MITS het niet om achterlijk grote, zware bestellingen gaat.
Ik heb haast: SLUITING 20 juni 17:00. Wegens traag werkende banken wacht ik vervolgens tot al het geld binnen is. Dit moet echter niet te lang gaan duren.
ANIMOCHECK;
Heb je interesse stuur dan een mail naar e.hendrick@chello.nl met daarin wat je wilt hebben (andere kleine producten van perfect systems mogen ook!) en wat dat kost. De rest volgt! Geef het ook aan op dit forum!
------------------------------------------------------
INFO:
specs: http://www.com-tra.de/products/Noiseblocker/ultra_silent_fans.htm
En bij perfect systems staat dit erover:
Case FAN (80 x 25) Noiseblocker Ultra Silent S3
(Uit voorraad leverbaar)
* Luchtverplaatsing: 39 / 65 m³/h
* Geluidsproductie: 16 / 26 dB(A)
* Toerental: 1800/2600 omwentelingen/min
* Vermogen: 1,93 W
* RPM / Tachosignal: Ja
Retail verpakking.
Wordt geleverd met:
- 7 Volt adapter
- Verleng kabeltje
- 4 Schroeven
Okay, here's the deal:
Ik wil STILLE casefans bestellen bij www.perfect-systems.nl
Ik betaal via girotel, verzendkosten: 8 euro. Het gaat om Noiseblocker ultra silent S3 fans. Ik wil de verzendkosten omlaag krijgen en julie een voordeeltje bezorgen natuurlijk.
Hier draait het om

Bestel nu en ik reduceer de verzendkosten voor jullie naar 1,50 euro. Dit is dus het hele traject, van de winkel naar mij naar jullie, MITS het niet om achterlijk grote, zware bestellingen gaat.
Ik heb haast: SLUITING 20 juni 17:00. Wegens traag werkende banken wacht ik vervolgens tot al het geld binnen is. Dit moet echter niet te lang gaan duren.
ANIMOCHECK;
Heb je interesse stuur dan een mail naar e.hendrick@chello.nl met daarin wat je wilt hebben (andere kleine producten van perfect systems mogen ook!) en wat dat kost. De rest volgt! Geef het ook aan op dit forum!
------------------------------------------------------
INFO:
specs: http://www.com-tra.de/products/Noiseblocker/ultra_silent_fans.htm
En bij perfect systems staat dit erover:
Case FAN (80 x 25) Noiseblocker Ultra Silent S3
(Uit voorraad leverbaar)
* Luchtverplaatsing: 39 / 65 m³/h
* Geluidsproductie: 16 / 26 dB(A)
* Toerental: 1800/2600 omwentelingen/min
* Vermogen: 1,93 W
* RPM / Tachosignal: Ja
Retail verpakking.