Ik moet 28000 email adressen matchen op een bestand van 100.000 +
Ik heb hier nu een scrippie voor gewschreven maar vraag me af of het niet wat efficienter kan.
Iemand suggesties
Ik heb hier nu een scrippie voor gewschreven maar vraag me af of het niet wat efficienter kan.
PHP:
1
| <?set_time_limit(0);//Connectie naar de DBmysql_connect('localhost', '********', '*******') or die ("Tot onze spijt kunnen we geen verbinding maken naar de database, probeert U het zo nog eens");mysql_select_db('backoffice');$temp_qry = mysql_query("SELECT email FROM temp");WHILE($temp_array = mysql_fetch_array($temp_qry)) { $check_email = chop($temp_array['email']); $check_qry = mysql_query("SELECT ml_email, ml_mask FROM tbl_mailinglist WHERE ml_email = '$check_email'"); $num_output = mysql_num_rows($check_qry);if($num_output > '0') {mysql_query("UPDATE tbl_mailinglist SET ml_mask = $check_mask+4 WHERE ml_email = $check_mail"); } else {mysql_query("INSERT into tbl_mailinglist (ml_email, ml_mask) values ('$check_email','4')");}/*Beetje slordig but keeps the browser alive*/echo(" ");flush();} /*end of while*/echo("klaar");?> |
Iemand suggesties
Ja man