Toon posts:

Kan somminge pagina's niet bezoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
de titel zegt het al, wat bij niet werkt is bijv www.o2.nl, en www.google.nl

ik kan wel op goolge komen maar zoeken werkt niet als ik op de zoek knop druk gebeurt er niks...

ik het internet van @home via een com21 modem
draai winxp (nu met sp1 maar daarvoor werkte het ook al niet)

wat kan hiervan de oorzaak zijn?

maar als ik de zoekopdracht hier:
http://www.google.nl/search
invoer werk het wel :?

Verwijderd

Als je interet explorer gebruikt, dan kun je bij extra > internet opties > Beveiliging > Aangepast niveau aangeven of je wilt dat formulier gegevens naar internet worden gestuurd.
Dit moet op vragen of ingeschakeld staan.
Ook kun je hier kijken of je javascript uit laat voeren.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 juni 2002 13:24 schreef _knight_ het volgende:
Als je interet explorer gebruikt, dan kun je bij extra > internet opties > Beveiliging > Aangepast niveau aangeven of je wilt dat formulier gegevens naar internet worden gestuurd.
Dit moet op vragen of ingeschakeld staan.
Ook kun je hier kijken of je javascript uit laat voeren.
staat allemaal goed...

Verwijderd

heb je het al met een andere browser geprobeert?
misschien helpt dat.

• weerdo
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bij problemen met IE eerst controleren op spyware en dan pas verder gaan zoeken: Draai eens ad-aware.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je snapt iig de bedoeling wel snap ik.
Op woensdag 12 juni 2002 21:06 schreef [Airwolf] het volgende:
Probeer even een andere dns server te gebruiken.

Of wacht eerst checken of het nodig is.
Ga eens naar http://217.67.230.232

Als dat wel werkt is er iets mis bij de dns-server van planet (zo als wel vaker) en dan moet je een andere ff erin zetten.

edit:

Niet nodig meer bij deze post.
iig altijd handig bij een search :+

een ip-adres kan je dus vinden door een ping te doen in een dos-box.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 juni 2002 14:31 schreef weerdo het volgende:
Bij problemen met IE eerst controleren op spyware en dan pas verder gaan zoeken: Draai eens ad-aware.
heb ik al gedaan :)
Op donderdag 13 juni 2002 14:27 schreef Chilco het volgende:
heb je het al met een andere browser geprobeert?
misschien helpt dat.
dat wil ik niet het ligt niet aan de browser, maar aan de instelligen

wel leuk om te weten

ik heb gier 2 win98 pc = hebben geen prbleem
1 w2k en 2 winxp = hebben wel site probleem
(alle pc hebben i'net explorer 6.0 met de nieuwste updates
en één xp machine draait sp1)

het ligt dus aan het winxp/2k besturingsysteem

en ik gebuik @home met de proxy uit (aan maakt niks uit)

Verwijderd

als je google wel op http://216.239.39.100 kan benaderen, zou je je dns servers onder 2k/xp even handmatig in kunnen stellen. Hier zijn wel vaker problemen mee geweest.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 juni 2002 23:10 schreef masteroni het volgende:
als je google wel op http://216.239.39.100 kan benaderen, zou je je dns servers onder 2k/xp even handmatig in kunnen stellen. Hier zijn wel vaker problemen mee geweest.
ik kan er wel op komen, maar zodra ik op enter druk of of het zoek knopje klik gebeurt er niks (hij gaat wel ff bezig maar komt vervolgens niks)

• MegaM
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-06 19:48
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Ik gebruik Casema Broedband en kan sites zoals www.asus.com en www.google.com niet bereiken. www.tweakers.net en vele andere sites doen het wel gewoon. Ik heb alleen maar PC's met WinXP draaien dus ik kan niet vergelijken of het op Win 98 wel werkt.

Mijn situatie is als volgt:

1 Server waar de Internet verbinding op binnenkomt, een 4 poorts HUB en dan 4 PCs met WinXP. Ik gebruik WinXP Internet Sharing.

Op de server kan ik gewoon alle sites bezoeken maar op de PCs na de HUB zijn sommige sites onbereikbaar.

Heeft iemand een oplossing? Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 13:28 schreef MegaM het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Ik gebruik Casema Broedband en kan sites zoals www.asus.com en www.google.com niet bereiken. www.tweakers.net en vele andere sites doen het wel gewoon. Ik heb alleen maar PC's met WinXP draaien dus ik kan niet vergelijken of het op Win 98 wel werkt.

Mijn situatie is als volgt:

1 Server waar de Internet verbinding op binnenkomt, een 4 poorts HUB en dan 4 PCs met WinXP. Ik gebruik WinXP Internet Sharing.

Op de server kan ik gewoon alle sites bezoeken maar op de PCs na de HUB zijn sommige sites onbereikbaar.

Heeft iemand een oplossing? Bij voorbaat dank.
bij mij werkt asus wel, maar abit weer niet :(
wat een super vaaaag probleem

Verwijderd

ikke heb dat probleem nou ook al alleen dan op mijn client op het netwerk, op de server doet alles het gewoon maar op de client kan ik BV. www.ben-online.nl niet openen

Verwijderd

Topicstarter
SchoP

Verwijderd

Topicstarter
*schop* *schop* *schop* >:)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
http://www.annoyances.org/exec/show/article04-107

Misschien is dit de oplossing :)

Dit is waarschijnlijk de oplossing voor MegaM, Wanadoo gebruikt PPPoE, @home niet daar gaat het waarschijnlijk om een ander probleem.

• MegaM
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-06 19:48
Op zondag 16 juni 2002 22:51 schreef Pc123 het volgende:
http://www.annoyances.org/exec/show/article04-107

Misschien is dit de oplossing :)

Dit is waarschijnlijk de oplossing voor MegaM, Wanadoo gebruikt PPPoE, @home niet daar gaat het waarschijnlijk om een ander probleem.
:) :) :) Dit is echt geweldig alles werk hier!! tnx Pc123 :) :) :)

Ik heb dit probleem ook aan mijn buurman voorgelegd. Hij zij dat dit op te lossen was met een router. Nu zat ik er al over te denken om er één aan te schaffen maar dit bespaart toch weer een heleboel geld. Als dit artikel van Pc123 niet helpt voor gpvelzen, moet hij misschien toch aan een router denken??

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Gpvelzen, hoe zorg je ervoor dat het internet met alle computers gedeeld wordt? Meerdere ip's? Een router? Het kan bij jou ook een tcp/ip instellingen probleem zijn alleen anders dan bij MegaM.

Verwijderd

Ik heb ook wel eens zoiets gehad.Sommige sites wel,andere niet beriekbaar.Werd opgelost met

ipconfig /release
ipconfig /renew

in 98 kun je ook winipcfg.exe gebruiken:alles vrijgeven en dan alles vernieuwen
Heb @home overigens

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 07:33 schreef Pc123 het volgende:
Gpvelzen, hoe zorg je ervoor dat het internet met alle computers gedeeld wordt? Meerdere ip's? Een router? Het kan bij jou ook een tcp/ip instellingen probleem zijn alleen anders dan bij MegaM.
ik heb een router van edimax, maar de pc die onder win9x draaien werken wel maar die onder w2k/xp niet helemaal
Op maandag 17 juni 2002 22:44 schreef gambade het volgende:
Ik heb ook wel eens zoiets gehad.Sommige sites wel,andere niet beriekbaar.Werd opgelost met

ipconfig /release
ipconfig /renew

in 98 kun je ook winipcfg.exe gebruiken:alles vrijgeven en dan alles vernieuwen
Heb @home overigens
heb ik gedaan maar dat helpt niet

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 07:33 schreef Pc123 het volgende:
ik gebruik een edimax 6004+ router met een dynamische ip (DHCP) daar heb ik wel IP's aan pc's toegewezen, ik gebruik geen PPOE en die tweak die bij MegaM werkte werkt bij mij niet. ik weet niet waar het aan ligt. ik vind het zo raar dat het onder win98 wel werkt maar onder win2k/xp niet wil werken.
gelukkig werkt tweakers en got wel gewoon, maar er zijn een paar sites die gewoon niet werken (www.o2.nl) en google werkt maar half, ik kan met google alleen zoeken als ik naar www.google.nl/search ga... ???
Pagina: 1