Asus 8170 3D probleem

Pagina: 1
Acties:

• Vergeten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Vergeten

Chaos is complexe orde

Topicstarter
Ik heb sinds kort een asus 8170 video kaart, maar wanneer ik een 3D spel start krijg ik een dubbel beeld of grijze vlakken. In windows werkt alles goed.

Het systeem:
asus a7v333
xp 2000+
asus 8170 64MB TV-out
Windows 2000 Pro

Is er iemand die deze combinatie werkende heeft? En zo ja, met welke drivers? Ik heb de laatste 4in1 al geinstalleerd, maar zonder resultaat.
En welke biosinstellingen (heb verschillende agp snelheden geprobeerd, AGP performance en agressive write e.d)

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heb je ook de laatste/beste drivers voor je kaart geinstalleerd? www.asus.com www.nvidia.com
Zie je trouwens alleen maar grijze vlakken, of zie je gedeelten van het spel zonder textures?

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

gewoon ff alles reinstallen, windows bijv. alle VIA dingusen en kijk ook eens naar de compitabiliteit van je mobo/vidcard. ik heb gehoord dat die KT333 nogal stevig gekloot kan geven.

• Vergeten

Vergeten

Chaos is complexe orde

Topicstarter
Op donderdag 13 juni 2002 13:34 schreef C}{@0$ het volgende:
Heb je ook de laatste/beste drivers voor je kaart geinstalleerd?
Wel de laatste Via, nvidia 28.x. Mijn vraag was een beetje wat zijn de beste? Zijn dit altijd de laatste?
Zie je trouwens alleen maar grijze vlakken, of zie je gedeelten van het spel zonder textures?
Ik zie wel delen van het spel? Andere delen zijn grijs of zwart. Zijn het de textures die ontbreken? Als ik sommige spellen op software-3D zet werkt het wel.

Verwijderd

Nou, ik heb een groter probleem: Kaart werkt helemaal niet,

ASUS p4b266-E
P4 1,8 GHz
ASUS V8170 DDR 64MB MX440 (werkt niet)
GF2 MX400 (wel werkend)

Ook een andere kaart van PINEFORCE geprobeerd, maar deze werkt ook niet. Bios van het Mobo al updated, maar gaf geen verbetering.

Is de MX440 de boosdoener omdat de MX400 wel werkt? En zijn er meer die dit euvel tegen zijn gekomen?

• Vergeten

Vergeten

Chaos is complexe orde

Topicstarter
Windows XP did the trick.

Nu werkt de kaart dus goed. Via 4in1 4.38 en nvidia drivers 29.42.

BIOS instellingen standaard.
Pagina: 1