Radeon All in Wonder 8500 128 MB al gesignaleerd?

Pagina: 1
Acties:

• Claude
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Claude

not AI... (member since 2001)

Topicstarter
Iemand al de All In Wonder Radeon 8500 met 128 MB gesignaleerd in de PAL-uitvoering?

NTSC-variant is volop verkrijgbaar. De PAL-versie heb ik nog niet gezien. Ook niet van ATI.
Hercules doet net alsof ze het in Keulen horen donderen als je naar die uitvoering van de AIW-kaart vraagt.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Komt die kaart er nog wel? De R300 komt toch ook binnen betrekkelijk korte tijd.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 12:59 schreef Claude het volgende:
Iemand al de All In Wonder Radeon 8500 met 128 MB gesignaleerd in de PAL-uitvoering?

NTSC-variant is volop verkrijgbaar. De PAL-versie heb ik nog niet gezien. Ook niet van ATI.
Hercules doet net alsof ze het in Keulen horen donderen als je naar die uitvoering van de AIW-kaart vraagt.
Ik neem aan dat je op de tv-out doelt, die kunnen volgens mij altijd op NTSC 1tmZ en PAL 1+tm etc. of je nou in nederland woond of in timboektoe! Je verdere vraagstelling is mij onduidelijk want het lijkt net of je het over een spelletjes computer hebt met NTSC en of PAL! Bedoel je toevallig niet gewoon dat je op zoek bent naar een PCI versie ipv AGP :?

Edit:
Mmm lama je hebt het over in all in |:( dan nog vat ik het niet, wat heb een monitor of je kabel nou met NTSC of PAL te maken :?

• Claude
  • Niet online

Claude

Topicstarter
Op donderdag 13 juni 2002 13:39 schreef didaaf het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je op de tv-out doelt, die kunnen volgens mij altijd op NTSC 1tmZ en PAL 1+tm etc. of je nou in nederland woond of in timboektoe! Je verdere vraagstelling is mij onduidelijk want het lijkt net of je het over een spelletjes computer hebt met NTSC en of PAL! Bedoel je toevallig niet gewoon dat je op zoek bent naar een PCI versie ipv AGP :?

Edit:
Mmm lama je hebt het over in all in |:( dan nog vat ik het niet, wat heb een monitor of je kabel nou met NTSC of PAL te maken :?
Inderdaad heb ik het over de All in Wonder-uitvoering. Die heeft bijvoorbeeld niet alleen een video-uitgang, maar ook een video-ingang. Dat is voor mij belangrijk i.v.m. het capturen van analoge video-opnamen.

Verder heeft de AIW-kaart de optie om TV-beeld te vertonen op je monitor, waarbij je dat beeld als je dat wilt meteen kunt vangen op je harde schijf.

Met dergelijke features doet het er wel degelijk toe of de videokaart geschikt is voor de Nederlandse PAL-norm...

Ik heb die uitvoering (in 128 MB-variant) nog niet gezien. Ook al gekeken in Australië (met dezelfde TV-norm als in Nederland). :'(

• Goodielover
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 11:34

Goodielover

Only The Best is Good Enough.

Als 'ie komt, dan zal Hercules 'm gaan voeren in Europa. Dat doen ze nu ook al voor de 64Mb. Vraag het eens aan hen

• Claude
  • Niet online

Claude

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 12:12 schreef Goodielover het volgende:
Als 'ie komt, dan zal Hercules 'm gaan voeren in Europa. Dat doen ze nu ook al voor de 64Mb. Vraag het eens aan hen
Heb ik gedaan.
En, zoals in mijn eerste post aangegeven, weet Guillemot (Hercules) van niets en komen ze van nergens... |:(

Vandaar dat mijn zoektocht zich ook richt op de ATI-variant in PAL-uitvoering.
Pagina: 1