Op donderdag 13 juni 2002 13:39 schreef didaaf het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op de tv-out doelt, die kunnen volgens mij altijd op NTSC 1tmZ en PAL 1+tm etc. of je nou in nederland woond of in timboektoe! Je verdere vraagstelling is mij onduidelijk want het lijkt net of je het over een spelletjes computer hebt met NTSC en of PAL! Bedoel je toevallig niet gewoon dat je op zoek bent naar een PCI versie ipv AGP
Edit:
Mmm lama je hebt het over in all in
dan nog vat ik het niet, wat heb een monitor of je kabel nou met NTSC of PAL te maken 
Inderdaad heb ik het over de All in Wonder-uitvoering. Die heeft bijvoorbeeld niet alleen een video-uitgang, maar ook een video-ingang. Dat is voor mij belangrijk i.v.m. het capturen van analoge video-opnamen.
Verder heeft de AIW-kaart de optie om TV-beeld te vertonen op je monitor, waarbij je dat beeld als je dat wilt meteen kunt vangen op je harde schijf.
Met dergelijke features doet het er wel degelijk toe of de videokaart geschikt is voor de Nederlandse PAL-norm...
Ik heb die uitvoering (in 128 MB-variant) nog niet gezien. Ook al gekeken in Australië (met dezelfde TV-norm als in Nederland).