Toon posts:

Prijzen van AMD Athlon MP CPU's bij Xenon :?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Uhh misschien een beetje vreemd topic.. maar is dit wel mogelijk ik heb de shopsurvey van Xenon bekeken en moet je deze prijzen zien. Hoe kan dit in hemelsnaam.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/525?s=1

Moet je even naar de prijs van Xenon kijken en dat die eerstvolgende.

http://www.tweakers.net/pricewatch/25651

Dat kan toch nooit € 122 verschil.

Verwijderd

uit ervaring weet ik dat Xenon bij het ene product heel goedkoop is en bij het andere weer duurder dat is hier ook het geval lijkt mij.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ineens zo'n sprong ten opzichte van alle andere winkels dat lijkt me gewoon onwaarschijnlijk.

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:19

_Thanatos_

Ja, en kaal

Dat viel mij idd ook al op... ik heb er al een mail met vraagtekens enzo heen gestuurd, dus ff afwachten wat ze erop te zeggen hebben.

Het is trouwens hoe dan ook onmogelijk (in mijn ogen) omdat AMD de MP 1900+ verkoopt voor $214, terwijl Xenon ze verkoopt voor €154. Een van de twee klopt dan niet, en ik weet dan wel welke ;)

日本!🎌

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 juni 2002 13:20 schreef _Thanatos_ het volgende:

...en ik weet dan wel welke ;)
Idd :) als je een reactie hebt laat je het dan even horen?

Verwijderd

mij boeit het niet heb er net zeker 2 besteld, als het niet de goede zijn stuur ik ze zeker terug. Ik heb tevens printscreen van hun site en de bestelling gemaakt, dus ben benieuwd.

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:19

_Thanatos_

Ja, en kaal

CyberSieRRa: Als je ze binnen hebt, laat je dan ff weten of ze goed zijn? Ik wil er nml ook twee gaan halen, maar ik verdenk ze er met zulke prijzen eigenlijk een klein beetje van dat ze XP's gewoon op MP testen ofzo...

Tw^st3D: Ik lees in de shop survey dat ze daar nogal een tijdje over doen...

日本!🎌

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-03 14:06
Ja, meld het anders even bij de mannen van T.net voor een pricewatch update. Hier kunnen we er niks mee.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.