[freesco] demos modem kabelfoon

Pagina: 1
Acties:

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:04
Tot mijn spijt heb ik na het gebruiken van de search en google nog steeds geen bevredigend antwoord kunnen vinden op mijn vraag, wel heb ik kunnen vinden wat waarschijnlijk het probleem is.

Het is namelijk zo. Bij mijn vriendin thuis hebben ze kabelfoon, met zo'n verschrikkelijk moderne demos modem die tot wel 115000 bps!! haalt (theoretisch dan). Nu leek het mij wel fijn om een freesco router tussen de internet verbinding en mijn vriendin's winxp bak te hangen. Dus ik p1 geregeld met 16 mb. modem aangesloten realtek 8139 netwerkkaart er in, bij mijn vriendin (d'r pc) ook. Crosslink kabel er tussen. Setup van van freesco gedraaid. Werkt het niet, tenminste ik krijg wel netjes ip van die server, kan ook telnetten enzo. Maar hij belt niet in.
Nu heb ik de search gebruikt en die zegt dat je manual de modem moet configgen. Leuk maar ik weet niet hoe.
Dus als een van jullie mij uit de brand kan helpen...

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• mhr-zip
Klein schopje, als niemand dit weet mag je het ook zeggen. Of evt. een alternatief. Want hoe moet ik het anders routen?

• vleppyniles
  • Laatst online: 11-05 15:02
Kijk ff op www.minddigger.com

Heel veel te vinden over FreeSCO, E-Smith etc.

suc6

• mhr-zip
kijk hier heb ik wat aan. Hebben mensen nog andere tips? hardware, win nt, linux distro's?

• mhr-zip
Op vrijdag 14 juni 2002 13:30 schreef vleppyniles het volgende:
Kijk ff op www.minddigger.com

Heel veel te vinden over FreeSCO, E-Smith etc.

suc6
Ik heb op dat forum ook gezocht, zijn wel topic's over, maar geen antwoorden op de vragen.

• vleppyniles
  • Laatst online: 11-05 15:02
Ik was ff aan het searchen en heb dit gevonden over het demos modem:

[topic=251134/1/25]

Succes ermee
Pagina: 1