de topictitel is verkeerd.. speakers in speakers kan niet dus het moet zijn nieuwe Jamo's in 10 jaar oude boxen
Eerst zeg ik maar even.. ik heb nauwelijks verstand van speakers.
Ik heb van mijn pa 2 speakers gekregen. Ze waren toendertijd geloof ik 900 piek per stuk (als mn pa niet loopt te overdrijven)
Svenska Disco Driver (
hoe verzinnen ze het) DD220
sinus effect 110 watt
music effect 160 watt
impedance 4-8 ohm
sensitivity 1.4 watt
In die speakers zitten een tweeter en een midranger van Jamo.
De allrangers (of heet dat midrangers?) zijn gaan vervellen. Rubberen randen eraf enzo. Ik weet dat dat te repareren is maar ik zoek gewoon nieuwe speakers met een diameter van 25,5 centimeter.
Ik zoek een winkel (liefst in Noord-Holland) waar ze wat keuze hebben. Ik wil er gewoon weer Jamo's in zetten. (of vergelijkbare speakers)
Eerst zeg ik maar even.. ik heb nauwelijks verstand van speakers.
Ik heb van mijn pa 2 speakers gekregen. Ze waren toendertijd geloof ik 900 piek per stuk (als mn pa niet loopt te overdrijven)
Svenska Disco Driver (
sinus effect 110 watt
music effect 160 watt
impedance 4-8 ohm
sensitivity 1.4 watt
In die speakers zitten een tweeter en een midranger van Jamo.
De allrangers (of heet dat midrangers?) zijn gaan vervellen. Rubberen randen eraf enzo. Ik weet dat dat te repareren is maar ik zoek gewoon nieuwe speakers met een diameter van 25,5 centimeter.
Ik zoek een winkel (liefst in Noord-Holland) waar ze wat keuze hebben. Ik wil er gewoon weer Jamo's in zetten. (of vergelijkbare speakers)
edit:
mn vraag is niet echt duidelijk. ik vraag eerst maar..
moet ik zeer precies zijn.. ik moet toch een speaker met dezelfde klankkleur hebben enzo??
hoe weet ik of ik de goeie koop. (en waar kan ik losse speakers het beste kopen)
mn vraag is niet echt duidelijk. ik vraag eerst maar..
moet ik zeer precies zijn.. ik moet toch een speaker met dezelfde klankkleur hebben enzo??
hoe weet ik of ik de goeie koop. (en waar kan ik losse speakers het beste kopen)