Om te beginnen. Ik ben geen audiofiel, maar gewoon een HTK (Huis, tuin en keuken) gebruiker.
Goed. Ik heb van de week een Sony receiver STR-DE545 gekocht en ben zeer tevreden over het apparaat. Nu moeten er alleen nog speakers bij. Ik zat zelf te denken aan het volgende:
- Front: 2 x Sony SS-MF515 Specs
- Surround / Center: SS-CR490 Specs
- Subwoofer: SA-WM40 Specs
Het zal ongetwijfeld niet zo klinken als jullie B&W, JBL, Mission, blaat, etc. setjes, maar daar is de prijs ook naar.
Alles bij elkaar kom ik op zo'n EU 750,- en daar gaat dan nog zo'n 30% vanaf.
Het is bedoeld voor DVD'tjes kijken op mijn slaapkamer. En af en toe een leuk CD'tje.
Wat ik er over heb gelezen op internet is alleen maar zeer positief:
- Review SS-MF515
- Review SS-CR490
- Review SA-WM40
Volgens mij past dit alles best leuk bij elkaar. En is het zeer effectief voor mijn behoefte. De prijs is in ieder geval onovertroffen.
Goed. Ik heb van de week een Sony receiver STR-DE545 gekocht en ben zeer tevreden over het apparaat. Nu moeten er alleen nog speakers bij. Ik zat zelf te denken aan het volgende:
- Front: 2 x Sony SS-MF515 Specs
- Surround / Center: SS-CR490 Specs
- Subwoofer: SA-WM40 Specs
Het zal ongetwijfeld niet zo klinken als jullie B&W, JBL, Mission, blaat, etc. setjes, maar daar is de prijs ook naar.
Alles bij elkaar kom ik op zo'n EU 750,- en daar gaat dan nog zo'n 30% vanaf.
Het is bedoeld voor DVD'tjes kijken op mijn slaapkamer. En af en toe een leuk CD'tje.
Wat ik er over heb gelezen op internet is alleen maar zeer positief:
- Review SS-MF515
- Review SS-CR490
- Review SA-WM40
Volgens mij past dit alles best leuk bij elkaar. En is het zeer effectief voor mijn behoefte. De prijs is in ieder geval onovertroffen.