We hebben nu een GF 4 Ti 4400 in het systeem zitten maar deze geeft met renderen etc. blauwe vlekken.
Wat is een goede VGA kaart voor deze toepassing
Wat is een goede VGA kaart voor deze toepassing
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Ik heb een officiele Quadro kaart, maakt geen reet uiotOp donderdag 13 juni 2002 11:19 schreef Scipionyx het volgende:
Hangt ook af van je budget. En hoe professioneel je het wilt aanpakken.
Wil je het echt professioneel aanpakken, dan moet je kijken naar Quadro-kaarten van Asus. Wijlen ELSA had ook pro-kaarten (Gladiac?) voor zware 3D.
Met de search moet je wel aardig wat info kunnen vinden dacht ik zo..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
3dsmax 4 draaid hier perfect op me gf3 hoor en lightwave en maya ook heb totaal geen problemen daar meeOp donderdag 13 juni 2002 11:14 schreef Ordos20 het volgende:
blauwe plekken met renderen? dan is er iets niet goed met je kaart of drivers.... hier gaat 3d max perfect met de gf4 ti-4400
Verwijderd
ik draaide 3dmax hier op mijn geforce2 GTS, ook zonder problemen en nog steeds lekker soepel. was alleen een reactie op de topicstrater want die heeft problemen met 3dmax + gf4 (geforce 4 niet girlfriend 4)Op donderdag 13 juni 2002 12:02 schreef laserguy het volgende:
[..]
3dsmax 4 draaid hier perfect op me gf3 hoor en lightwave en maya ook heb totaal geen problemen daar mee
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()