Dit wordt denk ik een move naar /DPC, daar is dit al eens eerder langs gekomen.
Juist
Verwijderd
Dat gaat zeer zeker.
Zet de linux client op een pc in je netwerk, en transfereer hem over via het commando "scp", wat staat voor Secure Copy.
Vriend van me heeft de dnet client op z'n smoothwall box al maanden draaien. Als je hem automatisch wil laten starten bij bootup, kan je hem ook in een crontab zetten.
Zet de linux client op een pc in je netwerk, en transfereer hem over via het commando "scp", wat staat voor Secure Copy.
Vriend van me heeft de dnet client op z'n smoothwall box al maanden draaien. Als je hem automatisch wil laten starten bij bootup, kan je hem ook in een crontab zetten.
met "./dnetc -install"Op donderdag 13 juni 2002 11:29 schreef Hawk het volgende:
Als je hem automatisch wil laten starten bij bootup, kan je hem ook in een crontab zetten.
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
het is me gelukt hij draait alleen hij kan
de hostnames van de servers niet resolven.
Hoe kan een progje wat op smoothwall draait access naar de buitenwereld krijgen?
Hoe kan een progje wat op smoothwall draait access naar de buitenwereld krijgen?
Verwijderd
Hmm, dat is vrij moeilijk, en ik denk dat je dan zelfs met een DMZ moet gaan werken. In ieder geval kan je ipv de hostname gewoon het IP addres van een PProxy intikken, dan heeft deOp vrijdag 14 juni 2002 16:35 schreef mixologist het volgende:
het is me gelukt hij draait alleen hij kan
Pagina: 1