De search op "remote activation" leverde me niets op.. ja, dat het zou moeten werken.. maarja, ik wil hands-on experience! Voordat ik straks bij 20 klanten zo'n ding neerzet en dan blijkt dat het toch niet helemaal werkt zoals ik het verwacht.
uit de beschrijving op de website van de vigor 2200:
Dus dan hang in één van de 4 ISDN nummers aan die poort op de router (indien mogelijk), En als ik naar dan nummer bel zit ie ff later op inet, en kan ik erbij.. althans, dat is de bedoeling.
uit de beschrijving op de website van de vigor 2200:
Heeft iemand hier al ervaringen mee? Moet namelijk nu een ISDN router bij een klant neerzetten, en op een willekeurig tijdstip wil ik daar in het netwerk een servertje kunnen managen. (kan waarschijnlijk portmapping aanmaken voor TS of PcAnywhere).ISP Dialback / Remote Activation
De router kan zo worden ingesteld dat wanneer er een gesprek vanaf een bepaald telefoonnummer komt, de router een verbinding naar het Internet maakt. Dit kan bevoorbeeld door vanaf een mobielnummer naar de router te bellen. De router neemt niet op, maar gaat onmiddelijk een verbinding met het internet maken. Hierdoor kan u bijvoorbeeld via het internet op de openbare e-mail of webserver op het bedrijfsnetwerk komen. Wanneer de ISP terugbellen ondersteund, wordt dit correct door de router afgehandeld.
Dus dan hang in één van de 4 ISDN nummers aan die poort op de router (indien mogelijk), En als ik naar dan nummer bel zit ie ff later op inet, en kan ik erbij.. althans, dat is de bedoeling.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!