• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik vroeg mij af of er al MP3 spelers zijn die DVD's vol MP3's (en het liefst zelfs MP3Pro) kunnen afspelen?
Of zijn ze misschien ergens aangekondigd?
Het lijkt me eigenlijk ook helemaal niet zo raar, want een DVD-speler is niet veel duurder meer dan een CD-speler

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Verwijderd

Ik begrijp het wel, jij wilt 17GB aan MP3PRO afspelen.....

nee nog nergens gesignaleerd, of geruchten vernomen.

Maar volgens mij zal dat al wel kunnen op de huidige DVD spelers, en is het gewoon een kwestie van een DVD-Brander aanschaffen, en daarmee een DVD helemaal zelf vol zetten!

Ik weet alleen niet zo goed of de huidige Brandprogramma's dit alwel ondersteunen, de DVD speler moet de disc herkennen
en die moet volgens een bepaald format zijn aangemaakt met wat er vervolgens aan inhoud op staat.

(Zo brand ik mijn digitale foto's op SVCD met Nero5.5+, maar niet alle brandprogramma's zullen dit kunnen, of je moet weten hoe)

• MightyMauz
Ik bedoel dus ook meteen een portable speler, want dan ben ik alvast voorbereid op de toekomst. Ik wil namelijk waarschijnlijk bij de volgende generatie DVD+RW drives instappen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

Portables horen in [forum=33]

dan doen we 'm die kant op :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• MightyMauz
Ow, sorry, ik wist niet dat discmans en consorten nog gadgets waren. Oke dan, mij best.

• MightyMauz
Niemand die weet of het binnenkort of nu al mogelijk is om 100 uur muziek op dvd portable af te spelen?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op vrijdag 14 juni 2002 14:06 schreef Lord_Asswipe het volgende:
Niemand die weet of het binnenkort of nu al mogelijk is om 100 uur muziek op dvd portable af te spelen?
:? waarom niet bv een ipod? zo te zien heb je het geld er toch wel voor over. dvd spelers (als die er al komen, ik gok op de harddisk) zouden onbetaalbaar zijn

• MightyMauz
Waarom zouden die onbetaalbaar zijn? Want een DVD speler in een gewone pc is ook ni veel duurder dan een gewone CD-ROM en ik dacht dat het tegenwoordig ook bij een laptop ni veel meer scheelt. En MP3 spelers met een harddisk zijn nog wel vrij prijzig en ik brand liever iets dan met zo'n vervelende kabel lopen klooien.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Op zondag 16 juni 2002 00:04 schreef Lord_Asswipe het volgende:
Waarom zouden die onbetaalbaar zijn? Want een DVD speler in een gewone pc is ook ni veel duurder dan een gewone CD-ROM en ik dacht dat het tegenwoordig ook bij een laptop ni veel meer scheelt. En MP3 spelers met een harddisk zijn nog wel vrij prijzig en ik brand liever iets dan met zo'n vervelende kabel lopen klooien.
Maar een DVD-BRANDER en herschrijfbare DVD's zijn wel enorm veel duurder, en daar is nog geen officiele standaard voor dus zit je straks met zelf gebrande DVD's zie nergens kunnen worden afgespeeld.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• MightyMauz
Valt wel mee, als je namelijk als fabrikant gewoon een speler neemt waarvan je weet dat DVD-RW en DVD+RW erop afspeelt, heb je ook geen problemen in de toekomst. En die spelers zijn er genoeg

Pagina: 1