Daggerfall omzetten naar Morrowind

Pagina: 1
Acties:

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-10-2025
Morrowind heeft een editor, waarmee je een hele wereld bij kunt bouwen. Ik heb hem nog niet helemaal bekeken, maar ik denk dat het mogelijk moet zijn om een wereld ter grootte van Daggerfall erbij te zetten. Nou is mijn vraag: wie wil meedoen aan zo'n project? (als het mogelijk is)

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 21:55
ik d8 al gehoord te hebben dat een groep er al mee begonnen was.. Arena en DF2 (weet subnaam ff niet)

Bier, Whiskey en Metal!!

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Zou leuk zijn, is Morrowind eigenlijk wel in NL verkrijgbaar? Bij Bruna & FRS is ie niet leverbaar?

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 21:55
Op donderdag 13 juni 2002 10:41 schreef udenjpg het volgende:
Zou leuk zijn, is Morrowind eigenlijk wel in NL verkrijgbaar? Bij Bruna & FRS is ie niet leverbaar?
hij is te koop.. ik heb em al bij de FRS zien liggen
maar ik moet em kopen bij Discovery.. heb nog een kortings bon :)

Bier, Whiskey en Metal!!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Er is een team bezig de hele wereld van tamriël om te zetten (de Tamriël rebuild team) alleen(!) ik heb zonet de site proberen op te zoeken en hij was of line...
het adres was: http://www.m0use.net/%7Eashen maar zo al ik al zei, de link is een beetje dood ;(
Ik wil zelf 's proberen om die stad uit An Elder Scroll Adventure: Redguard te maken voor Morrowind (leuk beginnetje lijkt mij) om de voledige wereld uit Daggerfall te maken is een understatement mode beetje moeilijk... vrij groot en alles ;)

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 22:38 schreef White Dust het volgende:
Er is een team bezig de hele wereld van tamriël om te zetten (de Tamriël rebuild team) alleen(!) ik heb zonet de site proberen op te zoeken en hij was of line...
het adres was: http://www.m0use.net/%7Eashen maar zo al ik al zei, de link is een beetje dood ;(
Ik wil zelf 's proberen om die stad uit An Elder Scroll Adventure: Redguard te maken voor Morrowind (leuk beginnetje lijkt mij) om de voledige wereld uit Daggerfall te maken is een understatement mode beetje moeilijk... vrij groot en alles ;)
Je kan ook je gewoon niks van graphs aantrekken en terug Daggerfall spelen , vonnek 10X beter dan Morrowind

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-10-2025
Daggerfall is op bepaalde punten beter dan Morrowind. (grootte, winkeltijden enz.), maar dat zijn er niet veel. Ook is het zo dat Daggerfall 1 grote toevalsquestgenerator is, op de main quest na, wat soms "best wel domme" quests met zich meebrengt. (Je moet bijvoorbeeld als master wizard ff een imp gaan killen).

Daggerfall naar Morrowind omzetten is gewoon voor de wereld van Daggerfall, de Illiac Bay, toe te voegen aan Morrowind, om nog eens terug te gaan naar het land waar je vroeger die koning uit zijn lijden verlost hebt. En om nog eens naar "the Odd Blades" te gaan.

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Pagina: 1