Toon posts:

De ondersteuning van NIC's bij XP

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Matched: invalid, data
Hey.
Ik heb een nieuwe PC gekocht, en wou hem thuis in mijn netwerk hangen. Eerst had ik een simpel netflex 3 NIC'je meegenomen van mijn werk om te kijken of het werkte. Nee dus! XP ziet de kaart wel, en selecteerd ook autom. de driver. Ik krijg alleen de melding dat de data invalid is. Ik dacht dat misschien de kaart kapot was, en heb nog 2 verschillende kaarten geprobeerd. (3C90BTX & intel)
bij deze krijg ik dezelfde melding. Ik heb ook al naar de IRQ instellingen gekeken, maar ik kom er niet uit! Heeft iemand dit al meegemaakt?

alvast bedankt.

• remier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

remier

Tired of spam?

Geen matches
Zitten er een XP driver CD'tje bij van je fabrikant? Anders even ergens anders de drviers downloaden...

Heah what?!?? O, signature??

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op donderdag 13 juni 2002 09:57 schreef remier het volgende:
Zitten er een XP driver CD'tje bij van je fabrikant? Anders even ergens anders de drviers downloaden...
Ja, ik heb nog idd de orginele drivers niet gebruikt. Maar normaal, als XP een kaart herkent en ondersteund, moet hij toch ook de drivers hebben. (Dat was toch de grote kracht van de geweldige drivers library van XP 8-) ) :P

Verwijderd

Geen matches
De geweldige kracht van downloadbare driverupdates is dat het de fouten in de driverlibrary van XP kan oplossen...

• remier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

remier

Tired of spam?

Geen matches
Ik heb bij iemand meegemaakt dat XP bij het isntalleerde telkens crashte op de Windows videokaartdriver... :(
Probeer je CD maar eens denk wel dat dat gaat werken

Heah what?!?? O, signature??

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op donderdag 13 juni 2002 10:08 schreef euss het volgende:
De geweldige kracht van downloadbare driverupdates is dat het de fouten in de driverlibrary van XP kan oplossen...
Ja. Alleen jammer dat ik in een gat woon en dus verplicht ben om te netten met een 56k. :{

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:54
Geen matches
Hmz, ik zou het erug vaag vinden als XP die 3com kaart niet ondersteunt. Probeer het anders eens in een ander pci slot.

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op donderdag 13 juni 2002 10:36 schreef psmeets het volgende:
Hmz, ik zou het erug vaag vinden als XP die 3com kaart niet ondersteunt. Probeer het anders eens in een ander pci slot.
Al geprobeerd. Werkt ook niet. :{

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

Matched: invalid, data
[search=data invalid]

[topic=376936]
Die regedit oplossing.

Lees ook:
[topic=526038]