[FAQ] Toevoeging grootte plaatjes?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 13:03

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#10

Kan daar niet een regeltje worden toegevoegd over een adviesbreedte van bijv. 550pixels? Ik kan de niet-geresizede (:?) foto's van casemods niet zo waarderen, maar een user wijzen op het huisige deel van de FAQ heeft niet zo veel zin, omdat er geen concrete waarde staat.

Let op: het gaat om een adviesbreedte voor gewone topics. Speciale fototopics e.d. doet er niets toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:38
't Is immers een klein moeite om er even van te maken
code:
1
2
3
[url=http://www.provider.nl/sjaak.jpg]
[img=400,300]http://www.provider.nl/sjaak.jpg[/img]
[/url]

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Ik ga deze FAQ er niet (meer) voor ombouwen, aangezien ik nu aan het opschieten ben met de herziening ervan :)

Overigens gaat wat willem169 nu typed niet werken. D'r zit een harde return tussen [ url] en [ /url], dat piktie niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

het resizen van image is niet alleen om de layout correct te houden, maar ook even de bandbreedte en geheugengebruik te sparen van gebruikers. Dus liever toch nog een echte resized image met link naar grotere.

Vind die [img=640,480] spul zo sneaky :P

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:38
Jaymz:
Overigens gaat wat willem169 nu typed niet werken. D'r zit een harde return tussen [ url] en [ /url], dat piktie niet :)
Dat deed ik om de layout niet te verneuken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 13:03

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Op donderdag 13 juni 2002 10:36 schreef Jaymz het volgende:
Ik ga deze FAQ er niet (meer) voor ombouwen, aangezien ik nu aan het opschieten ben met de herziening ervan :)
Kan ik daaruit afleiden dat het in de volgende herziening het er wel in staat? Of biedt het nieuwe forum zelf al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't is wel het vermelden waard in de OCE FAQ. Daar worden namelijk nogal wat casemodtopics geopend.

client-size resizen is niet echt de beste optie, aangezien er nog steeds vele MB's aan data binnen moeten stromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 14 juni 2002 10:32 schreef DaBit het volgende:
't is wel het vermelden waard in de OCE FAQ. Daar worden namelijk nogal wat casemodtopics geopend.

client-size resizen is niet echt de beste optie, aangezien er nog steeds vele MB's aan data binnen moeten stromen.
Je wil het server-side resizen? Hang dan nog maar wat extra servers erbij :)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op vrijdag 14 juni 2002 10:38 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Je wil het server-side resizen? Hang dan nog maar wat extra servers erbij :)
hij bedoelt natuurlijk poster-side

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 13 juni 2002 15:19 schreef AcouSE het volgende:

[..]

Kan ik daaruit afleiden dat het in de volgende herziening het er wel in staat? Of biedt het nieuwe forum zelf al een oplossing?
Ik ga het er wat anders neerzetten, waardoor ik betere mogelijkheden heb dingetjes ietsjes anders te zetten (if needed) zonder een complete allinea (of meer) helemaal anders te moet schrijven omdat de tekst anders niet meer loopt, hetgeen nu een beetje het geval is :)
Pagina: 1