2 mensen, zelfde iemeel....

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 00:26

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Bij Chello kan je tegenwoordig je eigen alias aanmaken, heel fijn enzo, dus ik mn eigen naam gedaan en daarmee de nodige iemeel verstuurt naar vrienden/vriendinnen. Maar af en toe dacht je wel eens van waarom hoor ik niets meer van die mensen? nou heel simpel, een andere knakker heeft precies hetzelfde iemeel adres, en net in wat voor bui de mailserver daar is krijgt de iemeel, stom toeval dat ik dus net iets besteld heb en dat de bevestiging inclusief foon nummer bij hem in zn inbox belande.

We willen natuurlijk allbij het adres niet kwijt, maar hoe krijgen we chello zover dat ze het probleem oplossen?

Breek je nek voorzichtig

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Gewoon degene die het als eerste had lijkt me :?

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Wat een ontzettende knurften daar zeg |:( Naja, mij lijkt ook gewoon degene die het eerst was.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hahahahaha oh dit is wel heel erg stom!

Dat dat uberhaupt kan...wist ik niet. Maarja, ik zou het netjes oplossen door te kijken wie die mailbox als eerste had. En daarna ff bellen naar chello en vertellen hoe dom ze zijn, als dit echt zo is.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:30

Phydomir

Dennis

Op donderdag 13 juni 2002 10:21 schreef supershoe het volgende:
En daarna ff bellen naar chello en vertellen hoe dom ze zijn, als dit echt zo is.
lol... FF bellen..

Je belt niet ff naar chello. Trek daar maar ff een uur voor uit :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 00:26

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
ja daarom, en ik heb al zo'n fijne rekening van die gasten, geen service leveren en vervolgens via de eigen dochterondernemingen het geld weer terug vangen (priority telecom) en op iemeel reageren die stakkers niet dus dat schiet ook niet op...

Breek je nek voorzichtig

• RSD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02-2017

RSD

Als je ze maar vaak genoeg dezelfde mail stuurt en laatst kreeg ik mail van een knakker van chello die zij dat het netwerkverkeer hinder zou ondervinden, heb het mailtje niet meer anders kon je daar gewoon naartoe mailen en wees niet te aardig in de mails en dreig dat je bij ze weggaat, heeft bij mij ook geholpen namelijk...
Pagina: 1