Toon posts:

G550 icm met dualscreen en autocad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een G550, die als ik dualscreen draai en tegelijkertijd Autocad, in het Autocad-tekenscherm vreemde dingen laat zien.

Het zijn witte stipjes (op de zwarte achtergrond dus) die geen getekende lijn of puntjes zijn. Ze onstaan als ik te snel mijn muis in het teken scherm beweeg.

Is dit op te lossen?

Verwijderd

Topicstarter
Voordat mijn topic uit de lijst verdwijnt.....niemand die hier een oplossing voor heeft?

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

w00t! jij bent echt 1337! check de post tijden! PRECIES 1 dag gekickt, zoals het mag
Door JeeDee - donderdag 13 juni 2002 09:32
Door JeeDee - vrijdag 14 juni 2002 09:32

niks

Verwijderd

Misschien moet je een driedubbele uitlaat op je p4 gebruiken, misschien ken die z'n uitlaatgassen niet goed kwijt.

Verwijderd

Heb je al andere drivers geprobeert? Er zijn nl. pas net nieuwe drivers uitgekomen.

En TwEaKhEaD heeft trouwens mail

Verwijderd

Topicstarter
Andere drivers heb ik nog niet geprobeerd. Maar ik neem aan dat een G550 in principe wel een (relatief zwaar?) programma tegelijkertijd moet kunnen draaien met de dualhead-functie? Ik heb het dan over de hardware van de kaart.

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 10:23 schreef JeeDee het volgende:
Andere drivers heb ik nog niet geprobeerd. Maar ik neem aan dat een G550 in principe wel een (relatief zwaar?) programma tegelijkertijd moet kunnen draaien met de dualhead-functie? Ik heb het dan over de hardware van de kaart.
Wat bedoel je precies met een zwaar programma?
Dualhead is volgens mij hardwarematig, dus last van een trage pc heeft het niet echt.

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:36
niet een oplossing, maar misschien een workaround.

zet je hardware accel. 1 tik lager

1+1+1 = 1

Verwijderd

Topicstarter
Met een zwaar programma bedoel ik het programma autocad 2000. Mijn pc moet het ook trekken; PIV 1.5 GHz, 256 Rimm.

Echter de videokaart lijkt het niet aan te kunnen, autocad draaien (op scherm 1) en nog een een ander scherm ernaast (scherm 2).

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:58
als hij het moeilijk krijgt zal de boel alleen langzamer gaan lopen, artifacts hebben vaak een heel andere oorzaak.
Zoals Sinterklaas al zegt, probeer de nieuwe drivers even. Als je nog met de standaarddrivers draait kan het vast helpen.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• ET
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-06 18:00

ET

Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, maar het is het enige wat ik momenteel over AutoCad kan vinden.

Topic: How do I setup the Matrox OpenGL ICD with AutoCAD 2000?

--------------------------------------------------------------------------------
Within AutoCAD 2000, goto the Tools menu then select Options > System > Properties > Acceleration > Hardware (box in the lower right corner). In here, select the file wopengl.hdi.
Pagina: 1