Team SI-HHS. lees!

Pagina: 1
Acties:

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Geen idee wie de comps op de Sector Informatica van de HHS heeft geassimileert, maar waarom zo weinig pc's? Ik heb uit een eerdere thread begrepen dat het om 2 lokalen gaat?! Er staan daar +/- 250 pc's! Rammen met die handel, overal koeien op! :) :)
En zekers op die Suns!

MOOOOH!

Verwijderd

ik dnek wel dat ik weet wie het geweest is, nl Pallas-Athene. zij hadden het er van de week een keer over op hun forum, http://www.casa.eyep.net/cgi-bin/wwwthreads/wwwthreads.pl

in de thread staat het http://casa.eyep.net/cgi-bin/wwwthreads/showpost.pl?Board=rc5&Number=441&page=0&view=collapsed&sb=5

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Zou goed kunnen, maar waarom assimileren ze die dingen dan onder een andere naam?
Overigens staan er in het HHS gebouw duizenden (zo niet tienduizenden) PC's/Suns...
Iemand zin om met z'n diskette langs te komen? :)

• Koop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-11-2025

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

Nope not us.... :(

Het is wel een bekende van ons.. :) een persoon met invloed... :)

We zijn met hem in overleg of wij ook een lokaaltje pentiums mogen hebben.. :) (of meer :D))

Ik denk dat het wel wat meer is dan 1 of 2 lokalen, wellicht heeft hij een zooi sparcs draaien, en die crunchen niet zo hard..

De pentiums zijn trouwens 500Mhz -ers

We hebben btw al het een en ander aan PC's van leraren/medewerkers geassimileerd.

Verwijderd

Het probleem (In iedergeval bij Informatica) is dat ze elke avond een nieuwe image op de NT machines zetten. Aangezien er nog geen koe op die image staat en ik geen zin heb om elke dag een paar honderd pc'ees langs te lopen met een flop is het best lastig daar.

Hoe het met de Sun's zit weet ik niet maar die schijnen ook elke avond even ververst te worden. Bij andere sectoren weet ik niet hoe het zit.

Verwijderd

Bij de Sector Economie en Management word je account voor een week verwijderd als je een .exe bestand op de computer gooit :(

Verwijderd

oplossing: ff vrienjes worden met de systeembeheerders en een image bakken met de koeclient erop! :P

Verwijderd

heb je het e-mail adress al gelezen waar op geflushed wordt. Is precies een e-mail adress van een systeembeheerder dus ik denk dat de systeembeheerder er zelf gewoon achter zit :).
maar waarom niet meer pc vraag het me ook af?
Pagina: 1